Ik zit met het volgende... Ik had vroeger op de lagere school een beste vriendin, later naar dezelfde brugklas gegaan maar daar was zij erg serieus en ik nam het allemaal wat meer met een korreltje zout en spijbelde wel eens en ging steeds meer met andere mensen om.. Dus we zijn eigenlijk een beetje uit elkaar gegroeid.. Nu vind ik dat eigenlijk heel jammer.. en ik probeer haar al een tijd te vinden op facebook oid.. Ik heb haar ook al gegoogled maar ik kan haar niet vinden ook haar zusje niet.. Haar ouders wonen een paar straten hierachter geen idee of zij daar ook nog woont.. Ze is 2 juni jarig en nu dacht ik er misschien aan om een verjaardagskaart voor haar te sturen en dan naar het adres van haar ouders en dan komt het vast wel bij haar.. Maar ik twijfel misschien zit ze helemaal niet op mij te wachten.. geen idee.. Zouden jullie het leuk vinden om dat te krijgen na ongeveer 12 jaar?
moeilijk... op sommige van 12 jaar geleden zit ik echt niet meer te wachten. van anderen misschien wel leuk maar zou me dan ook meteen weer verplicht voelen contact op te nemen.
Ik zou het heel gaaf vinden als een oude school vriendin mij zoiets stuurde, desnoods naar mijn ouders adres. Je kan er bijvoorbeeld bij zetten dat je het leuk zou vinden weer eens contact te hebben met haar. In ieder geval zou ik het echt heel stoer vinden!
persoonlijk zou ik zeggen het is leuk idd maar jullie waren toen al verschillend dat zal nu ook zo zijn ik heb ook meiden die ik al van kleins af aan ken uit de buurt vroeger veel mee gedaan totdat we allemaal serieuse verkering kregen andere school je word dan allebei anders en nu spreek ik ze nog weleens heel leuk maar op de koffie gaan of wat dan ook nee dat zit er niet we hebben allemaal een ander leven en dat respecteren we vanelkaar wel is het zo als er wat is dan zijn we er wel voorelkaar en ja het is leuk om te weten hoe het met haar zou gaan maar verwacht we weer een vriendschap zoals vroeger ???
Ik zou het wel leuk vinden en je toevoegen op sociale media. Dat is het meest laagdrempelig en van daaruit verder kijken of ik het contact wil vernieuwen.
Ja, ik zou het ook leuk vinden om zoiets te krijgen. Als ze er geen behoefte aan heeft, dan reageert ze gewoon niet, maar ik zou niet weten waarom ze niet zou willen afspreken. En als je met elkaar afspreekt, dan zien jullie snel genoeg of het weer zal klikken.
Hm ik weet het niet...ik ben zelf best een einzelgänger en heb niet zo'n behoefte aan nieuwe contacten, heb een klein groepje vrienden waar ik m'n handen al vol aan heb. Ik zou het wel lief vinden maar ook n beetje onder druk gezet. (Maar ik ben dan ook wel een beetje vreemd)
We waren toen verschillend maar ik ben in de pubertijd een beetje doorgeslagen.. grote mond klein hartje zeg maar.. maar gelukkig is dat al 8 jaar weer helemaal goed..
Ja zeker is dat leuk ! En je bent nu ook ouder waarschijnlijk ook serieuzer waarom zou het nu niet klikken .. Wie niet waagt wie niet wint.. Nee heb je ja kun je krijgen.. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Gewoon doen altijd leuk om een kaartje te krijgen van een oud vriendin tenzij jullie "slecht" uit elkaar zijn gegaan.
Absoluut doen! 'Nee' heb je, 'Ja' kun je krijgen. Op een enkeling na, denk ik dat de meeste mensen best vereerd zullen zijn dat ze na 12 jaar nog zoveel betekenen dat iemand een kaartje stuurt in de hoop op hernieuwd contact. En mocht ze toch niet willen? Dan kun je het los laten. Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden als iemand op die wijze contact met mij zocht!