Of ik even voor komende zaterdag een heksencostuum kan maken... Iemand leuke tips om zelf iets te maken? Ik heb een naaimachine... Maar ben wel een beginner dus het moet niet te ingewikkeld zijn
Niet wat je vraagt. Maar ik moest hier aan denken: https://www.youtube.com/watch?v=Moe97Apzukg Kan je niet 'gewoon' een zwarte jurk maken en een heksenhoed kopen. Gezicht groen schminken et voila.
Wel een geniaal pak! Jammer dat het zaterdagochtend niet echt donker is. En ja... Is een optie denk ik.maar denk misschien waait er nog iets creatievers over.
Mijn moeder heeft woensdag een heksenjurk gemaakt voor onze dochter. Het is een lange zwarte jurk met over de rok zwart tule. De tule hebben we in punten geknipt. Ik heb kleine nep spinnetjes gekocht en die ga ik nog in de tule vastzetten. Verder heeft ze er een heksenhoed bij en een zwart tasje om de snoepjes in te doen. Ziet er erg leuk uit! En het heeft niet meer dan 8 euro gekost
zit er geen so-low bij je in de buurt? (even www en .nl er bij) bij ons in almere een hele grote halloween afdeling en niet duur!
Ohja! Hier om de hoek en helemaal niet aam gedacht ook! Dochterlief heeft bedacht daf ze een versleten jurk met gaten wil... Dus als iemand ergens een heel goedkoop zwart jurkje weet... Is dat ook een goede optie. Paar spinnenwebben erbij en een leuk spinnetje. Heksenhoed op. Wn we hebben een heks lijkt me. Toch zelf gemaakt maar geen week lang in de weer