bedankt allemaal, ik ben net uit de ziekenhuis gekomen,. heb gesteren weer de verloskundige gebeld omdat ik me totaal niet goed voelde. zij heeft me naar het ziekenhuis gestuurd. ziekenhuis hebben alles onderzocht, en ik bleef 1 nacht slapen. het waren geen echt ween gelukkig, maar indaling ween waarschijnelijk, mocht weer naar huis gaan. en hun advies was dat ik rustig aan moet doen
Net terug? Meestal krijg je op de verloskamers een CTG, inwendig onderzoek, dan naar de slaapzaal en 's ochtends vroeg nogeens een CTG en inwendig onderzoek. Ziet dit er keurig uit zullen ze je in de ochtend ontslaan. Waarom heb jij tot het einde van de dag moeten blijven???
Dan nog begrijp ik niet dat ze je urine niet controleren. Doen ze hier standaard bij veel en pijnlijke harde buiken.
klopt! Ik vind wel dat ze haar heel makkelijk hebben opgenomen; ik liep met mn eerste vanaf 17 weken met een te veel aan pijnlijke harde buiken met als gevolg een verkorte baarmoederhals: niet opgenomen enkel rust voorgeschreven gekregen. Met 30 weken kreeg ik weeën en ondanks dat ze nog geen ontsluiting tot gevolg hadden hebben ze me wel opgenomen en aan de weeënremmers gezet. Na 1,5 week werd ik ontslagen en 2 weken later lag ik weer in het ziekenhuis alleen dan met een zwangerschapsvergifiting. Mocht na twee weken weer naar huis maar ik werd wel thuis gemonitoord (ctg aan huis). Uiteindelijk ingeleid met 38 weken. Tweede kreeg ik vanaf 20 weken constante harde buiken, vele bezoeken aan de verloskamers rijker maar nooit opgenomen geweest voor de harde buiken. Na inwendig onderzoek en urine (inderdaad) werd er bekeken of ze effectief waren zo niet mocht ik direct weer naar huis met als het erger werd een beladvies. nu met de derde: harde buiken met verkorte baarmoederhals en groeiachterstand van 1 week, wederom nog niet opgenomen geweest. Daarom sta ik er zo van te kijken dat ze haar zo snel hebben opgenomen maar ook zo laat naar huis hebben laten gaan. Artsen doen altijd voor de middag hun rondes en dan krijg je te horen of je mag gaan of moet blijven.
ze hebben het geontroleerd, op de 1 ste dag dat ik in het ziekenhuis was, maar mijn urine was schoon.
sorry hoor maar wat maakt het nu in hemelsnaam uit of ze s'ochtends of s'middags is ontslagen? Ik mocht ook pas einde dag naar huis,snap niet wat daar zo erg aan is. Laila fijn dat alles wel goed was,en nu maar rustig aan doen.
helaas denk ik dat de meeste van ons een beetje aan haar verhalen zijn gaan twijfelen vandaar die wantrouwen denk ik, In mijn eerste zwangerschap had ik harde buiken met 34 en heb toen twee nachten in het ziekenhuis geslapen dus twee dagen aan de ctg dus miss is het dit keer wel waar toch. Maar ik blijf er bij dat er haken en ogen aan haar verhalen blijven zitten zo niet mijn excuses
Dat was bij mij ook zo. totdat het op kweek kwam. Wel degelijk blaas ontsteking bleek toen! Dus als je alles uit de kast wil trekken voor je eigen gezondheid en dat van je kindje, dan kan ik je dat nog als tip meegeven. Een gewoon testje laat niet altijd alles zien namelijk!
Ik denk dat de moeilijkheid ook wel een beetje zit in de taalbarriere.. aan de manier vanschrijven vermoed ik dat er een buitenlandse achtergrond is.. geen punt hoor.. helemaal niet erg, maar daardoor kunnen verhalen soms anders overkomen dan ze zijn bedoeld.. ook vragen en antwoorden worden dan anders geinterpreteerd.. Laila.. meid.. gelukkig is er niets aan de hand..en doe rustig aan meid...
mensen heb eens meer respect naar elkaar toe. net wat ik hier lees, er is zo te zien sprake van een buitenlandse achtergrond en sowieso kunnen via mail berichtjes dingen heel anders overkomen. je ziet geen emoties, wie weet is er echt wat aan de hand. we zijn hier toch om elkaar te helpen, laten we er dan ook vanuit gaan dat het echt is en een goed advies proberen te geven
Wat pnirmal volgens mij ook bedoeld is dat er vaker dingen zijn geweest elke keer anders verteld worden.
Hallo wilden toch nog reageren, Misschien oordeel ik te hart alleen ben ik verder in haar berichtjes gaan kijken en er zitten haken en ogen aan dat geeft niet dat moet ze zelf weten, Zelf denkt ik niet dat er een buitenlandse achtergrond achter zit zo wel dat zou me niks uit maken mijn vriend is zelf van Surinaamse afkomst en mijn zoon en toekomstige dochter dus ook dus discrimineren nee daar doe ik niet aan, Zelf heb ik het gevoel dat het misschien een eenzaam meisje/vrouw is die zo wat aandacht probeert te krijgen geeft niet als ze maar open staat voor de adviezen die gegeven worden. Als ze daar eerlijk over is dan zijn er hier genoeg meiden/dames/vrouwen die haar willen helpen en misschien wel met haar willen praten en zo toch. Dus als ze dit nu nog leest en ze heeft er is behoefte aan mijn in box is er ook voor haar en als ze dat wil gebruiken prima . Groetjes Patricia en hoop dat ze gelukkig word!