Ben toen straks naar de vk geweest voor controle en had de hele ochtend al last van harde buiken en last van rug en krampjes de volskundige zei van even urine laten testen op blaasonsteking oe gedaan geen blaasonsteking de verloskunidge heeft verder niet gekeken naar onsluiting ofzo loop al vanaf vorige week dinsdag een beetje met harde buiken krapen en rugpijn nu net eens de harde buiken bij gehouden en ze zijn dus als volgt de eerste was na 7 minuten toen 6 , 5 , 3 , 4 , 3 , 3 , kan dit kwaad of wat kan ik doen ??? ben nu 38.4 weken zwanger
Als het zeer doet en blijven er meer per uur gewoon weer bellen en anders afwachten.. douchen als het voorween zijn is dat nl. meestal erg prettig om te douchen.
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar volgens mij moet je je gewoon rustig houden. Geen huishouden (stofzuigen, tillen ect) alleen hele lichte werkzaamheden en rust. Maar heeft je verloskundige je geen advies gegeven? Anders alsnog even bellen en vragen?
Misschien is het tinderdaad verstandig dat je de vk nog even belt. Misschien is het wel begonnen! Maar het kunnen ook heel goed voorweeen zijn.
rustig aan doen doe ik zoiezo doe juist nu echt niks net even weer gebelt en moet even proberen met de douche inderdaad of even een uurtje met een kruik
nou ben even onder de douche geweest en ja werdt er niet minder om meer erger vond ik ook met liggen bloeef het gewoon komen nnet vk gebelt en als het zo blijft moet ik rond half 9 weer bellen als erger wordt natuurlijk eerder