Ik wil net een website nakijken die ik gister bekeken heb, ontdek ik net dat mn laptop de geschiedenis van vandaag, gister en de hele vorige week niet heeft opgeslagen, dat van 2 weken geleden staat er wel op.... als je de geschiedenis wist, wist ie toch alles, dus ook van 2 weken geleden? iemand een idee hoe dit kan? wel geeft ie als ik 'today' aanklik iets van msn en messenger sitetrack aan....
Moet je even naar je internetinstellingen kijken onder het kopje extra, dan internetopties, browsergeschiedenis en dan instellingen. Daar kun je instellen hoelang de geschiedenis bewaard moet blijven. Zie bijlage:
ja daar staat 20 dagen, dat had ik nagekeken, dus dan zou dat van 2 weken geleden ook weg moeten zijn, toch?
20 dagen is langer dan 2 weken... ik zou eerder denken dat iemand handmatig die dagen gewist heeft dan dat de pc het niet heeft opgeslagen.
maar de pagina´s die ik nu vandaag bekijk/bekeken heb, slaat ie niet op, ze staan niet in de geschiedenis...
hmzzz..... dit is een beetje vreemd, ik heb net handmatig de geschiedenis verwijderd, en nu slaat ie wel weer op wat ik vandaag aan websites bezoek... ik ga het eens even een paar dagen in de gaten houden.
ja maar als iemand het gewist heeft zou alles weg zijn... en dat was niet zo, bovendien is mn man de enige die deze laptop ook gebruikt, en die vertrouw ik blind, geen reden iets te wissen.