speelgoedkast en tafeltje/stoeltje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jette30, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Aangezien het huis hier langzaamaan verandert in een soort van ontplofte speelgoedwinkel denk ik dat ik maar eens een systeem moet bedenken om het speelgoed te ordenen en op te bergen.
    Hebben jullie tips voor een leuke speelgoedkast?
    Die van de Ikea ken ik wel, maar dat systeem met die bakken vind ik niet zo mooi.
    En op welke leeftijd is het leuk om een tafeltje en stoeltje neer te zetten? En waar zijn die te krijgen?
    Alvast bedankt voor de tips!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier een tafeltje en stoeltje van de ikea, het houten setje. Echt gebruiken doet Joris het pas sinds een maand of 3... Dus met 1,5 ongeveer dat hij het ook echt gebruikte.

Opbergsysteem hier van de ikea met die gekleurde bakken. Wel erg handig.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Speelgoedkist?

Of een deel van een kast ontruimen voor het speelgoed?

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier hetzelfde als bij minimuisje.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben hier 2 malm ladekasten van de ikea staan. Daar stoppen we het speelgoed in. En C plukt het er zelf weer uit. Hier dus niet echt een speelgoedkast.
    Van de praxis(of andere bouwmarkt) zie je af en toe een speelgoedkast in de aanbieding. Die heeft 9 vakken met 9 gekleurde kisten erin. Die zijn altijd heel snel uitverkocht.

Een tafel en stoeltje (ook van IKEA) staan hier ook al. Maar C blijft er nog niet echt aan zitten. Nou is dat ook niet echt een kind wat blijft zitten. Dat kan natuurlijk ook nog schelen.

6. jette30

jette30 Actief lid

4 jan 2008
    202
    0
    16
    Bedankt voor jullie reacties tot nu toe!

Speelgoedkist zat ik ook al over te denken, kun je meteen gebruiken als een soort stoeltje.

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben een speelgoedkist van Woezel&Pip, heel mooi ding en kun je inderdaad ook als bankje gebruiken.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Speelgoed kist op haar kamer. Beneden een deel van de kast. En een tafel met stoel.

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben een expedit kast gekocht en gaan er van die grote rieten manden in doen (allebei ikea)

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb een grote eigen gemaakte speelgoedkist waar alle speelgoed in staat wat niet gebruikt wordt. Het speelgoed wat Dylan zelf mag pakken staat in het televisiekastje.

Op z'n slaapkamer staat een speelgoedkist/bankje.

We hebben nu ongeveer een half jaar een tafel met 2 stoeltjes staan.

Deel Deze Pagina