Ja afgelopen maand gebruikt voor dochter haar verjaardag en was top! Je moet er alleen wel rekening mee houden dat op de doos staat voor 30 ballonnen maar dat zijn (uit mijn hoofd) 25 cm ballonnen en niet de standaard 30 cm die meestal verkocht word. Daar red je er dus geen 30 mee.
Prima tank Evt met hi float de ballon vullen en daarna helium. Dan blijven ballonnen langer zweven dan zonder. Folieballonnen hebben hi float niet nodig
2 jaar geleden gebruikt en werkte prima! Maar redde idd de 30 ballonnen niet, maar ik had er ook niet echt zoveel nodig
Ik gebruik maar een kwart pompje Even aanzien bij normale ballonnen hoeveel ne nodig hebt Te veel hi float dan wordt het te zwaar
Ze werken echt een stuk beter dan verwacht! Maar als iemand nog tips heeft voor een zachte landing hoor ik het graag. Liefst vóór mijn wifi verbinding uitvalt... View attachment 749417
dan vermoed ik dat ik veels te veel heb gebruikt. Volgende verjaardag opnieuw proberen. Zou het een uitkomst vinden als ik eens ruim voor het feestje dat al kan doen ipv een uur van te voren.
Ja hoor, althans, een paar jaar geleden. Dat ging goed, maar we haalden er niet het aantal ballonnen mee wat er op stond.
Ik had zo'n 80 cm cijfer folie ballon van de Action en die bleef 4 weken in de lucht . Gewone ballonnen maar een uur of 4.
Ik druk de pomp maar een beetje in dat is meer dan voldoende. Wellicht even van te voren testen. Maar ik gebruik meer folieballonnen dan latexballonnen daarvoor. Enkel bij verkoop van trosjes ballonnen doe ik helium en hifloat