Help Hcg is dit normaal???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mariska3010, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hoi hoi,

Ik heb gisteren mijn bloed voor de tweede keer laten checken en dat was een hcg van 955 met een gedacht van 5 weken en 3 dagen zwanger of iets eerder nog is dit normaal??

Groetjes Mariska

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Helaas zal niemand je hier echt een goed antwoord op kunnen geven. (lijkt in eerste instantie niet slecht hoor!)
    De concentratie Hcg is namelijk bij elke zwangerschap anders en de referentiewaarden liggen enorm uit elkaar.
    Pas als je meerdere metingen laat doen met een aantal dagen ertussen, dan kun je eventueel iets zeggen over of het goed is of niet. Niet-goed is als het Hcg daalt of niet hard genoeg stijgt.
    Een enkele bepaling zegt niets.

Ik las in een ander topic dat je al wel een mooie echo hebt gehad, met vruchtzak en frummel erin. Dat is in elk geval goed nieuws. Zolang je geen bloed verliest of erge krampen krijgt is bidden, hopen en duimen het enige dat je kan doen.
    Sterkte!!!

3. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hoi Merah,

Bedankt voor je lieve reactie dat is wel fijn om te lezen en inderdaad bij de een gaat het sneller als bij de ander dus dat zegt niet. Ik voel me wel heel erg goed dus laten we maar hopen dat dat het dan gewoon is en verder inderdaad duimen voor dinsdag. en proberen te genieten.

groetjes maris.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Kijk eens bij Freya.nl en dan rechtsboven bij zoeken 'hcg waarden' invullen. Dan kan je een link openen naar een tabel. Daar staat als ik het zo zie jou waarden op het goede aantal weken. Geen zorgen maken meid! Is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

5. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Hey zeehondje,

Heel erg lief van je hoor dank je wel ik heb net even gekeken en inderdaad het is zo breed begrip het is voor elke vrouw anders dus daar moet ik me niet zo zorgen over maken hoop gewoon dat het snel dinsdag is dan weten we of het goed zit hoop ik.

Groetjes Maris.

Deel Deze Pagina