HELP !! hcg na bevalling

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow wat spannend zeg! Ik hoop dat je het ons wilt laten weten. Geniet ondertussen lekker van je "verse" kindje...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

als je echt opnieuw zwanger bent zal je over enkele dagen dan toch een dikke vette streep moeten hebben en geen zeer licht tweede streepje wat je nu hebt,dus je kunt het weldegelijk testen

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Inderdaad, als het van je zwangerschap van 5 weken geleden is, zou hij lichter moeten zijn en is het van een nieuwe zwangerschap dan zou hij donkerder moeten zijn.. Hcg verdubbeld om de dag.

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Oh spannend, test nog een keer? Voor ons?

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ook op dit topic zit ik weer met m'n koppie thee klaar mamabri, heb je al nieuws??? ;)

6. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hij zou dan niet zo heeeel licht posi moeten zijn maar een mooie dikke streep moeten vertonen, als dat niet zo is dan is het nog ene restje. misschien is hij nou wel lichter....

haha we willen gewoon dat je test want we zitten vol spanning haha!

7. ambrose

ambrose Bekend lid

Apr 25, 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    spannend meid ik lees met je mee!

en nog gefeliciteerd met de kleine!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha nee ik test pas dinsdag of zo, dan weet ik het zeker of alles er echt uit is of niet. Jullie zijn nog nieuwsgieriger dan ik zelf geloof ik :p. ik denk zelf nog steeds negatief, voel echt niks, behalve af en toe menstruatiekrampjes, maar ach dat zegt ook niet veel. Ik voel me ook niet zwanger, ik heb echt alleen getest omdat het moest van het zh. Anders had ik het niet eens geweten van dat streepje :). Even geduld dus nog dames, net als ik :p

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    Potverredikkie!!! Dat worden wel heel veel zakken chips tot de uitslag!! Hihi ;)

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik neem wel even een abbo :)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

pas je wel op dat je dan niet door het klapstoeltje heen gaat :p hihihi

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hahah goeie! pak er vanaf nu dan maar worteltjes bij hihi :p

13. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Ik wacht ook heel (on)geduldig af tot dinsdag hihi.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Is het al dinsdag????? Zit in spanning meet te wachten....

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

nee het is nog geen dinsdag :) maar ik zal jullie niet langer in spanning houden.....

Ben net ongesteld geworden, althans daar ga ik vanuit, want zo ziet het er wel uit qua hoeveelheid bloed. Ik hoef dus morgen niet te testen. Ergens ben ik daar wel blij om, het is natuurlijk wel heel zwaar voor je lichaam om zo snel weer zwanger te zijn, aan de andere kant vind ik het gek genoeg ook wel een beetje jammer. Misschien dat we in de toekomst nog wel voor een 4e gaan, maar daar ben ik/wij nog niet over uit.

Nu hoeven jullie niet meer in spanning te zitten :p

16. Ils80

Ils80 Bekend lid

Mar 27, 2012
    560
    0
    0
    Eh... jammer of gelukkig, maar net hoe je het wil zien. Geniet van je kleintje en wellicht tot een volgende keer!

17. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Zo weet je wel weer waar je aan toe bent, geniet van je kleinjte!!!

18. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ooh nou spanning weg ;)

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

#59 mamabri, Apr 23, 2012
    Last edited by a moderator: Apr 23, 2012
    tja dat zou je wel denken, maar is nu weer bijna gestopt :x GRRRRR Misschien zet het vannacht alsnog door? En natuurlijk geen test gehaald, want dacht hem niet nodig te hebben. :) We wachten maar weer af......

Of is dit misschien weer kraamvloeien geweest? was er net een dag of 6 vanaf? Iemand een idee.? En nu niet allemaal roepen: Ga testen, ik kan er morgen geen halen want heb morgen mijn sm hier, die gaat mee naar het cb en kruidvat zit ernaast, maar ja, ga ik niet halen met sm erbij!:$

WAT EEN GEDOE :x:(:x:(:x:(

20. ambrose

ambrose Bekend lid

Apr 25, 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Als nog weer spannend dus... wacht het nog ff af, en zet het vloeien niet door haal je woensdag ff een testje.. :)

Share This Page