HELP !! hcg na bevalling

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Na mijn laatste bevalling, had ik een paar dagen nadat het kraam vloeien was afgelopen een 2 tal dagen weer wat licht bloed verlies. Mijn echte ongesteldheid kwam pas nog weer later.
    Ik denk dat je het pas zeker weet als het echt goed doorzet met bloeden.

En nee een test halen met sm erbij zou ik ook niet doen.;)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja dat ga ik zowiezo doen. Wil nu wel weten waar ik aan toe ben zeg, bah :x

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

En nee een test halen met sm erbij zou ik ook niet doen.;)

Nee he? hahahaha :)

4. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje, toch nog spannend :)
    Ik blijf je nog even volgen

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    Och jeetje mamabri, wat naar die onzekerheid! Ik zou in jouw geval zowiezo niet uitgaan van menstruatie, aangezien het idd ook nog je 'kraambloed' kan zijn...
    Sterkte met afwachten!
    #ik pak de worteltjes er weer bij ;)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

De bloeding heeft vanacht goed doorgezet, vloei nu als een rund, heb maar kraamverband gepakt, want anders red ik dat echt niet. Ik denk dus dat het toch mijn menstruatie is, maar heb nergens last van, geen buikpijn, geen gespannen borsten, helemaal niks, heb ik normaal wel als ik ongesteld ben (ook als ik zwanger ben trouwens :))

7. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja,maar na 5weken na,een bevalling is je lichaam nog echt niet zoals voor en tuhdens je zwangerschap. Ik bloedde ook als een gek na de bevalling wat ik daarvoor nooit had :( helaas nu nog steeds, alleen met meer pijn.. Dus het isnu denk ik niet te vergelijken met je andere ongie. 5weken is kort ;).... Maar fijn dat je nu wel weet waar je aan toe bent. Geniet van je kleintje :)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

ben nu ruim week verder, dus 6 w, en dat ik erger bloed na een bevalling is hier ook bekend, na de 2e waren de menstruaties zo extreem, dat ik medicijnen van de gyn heb gekregen om ze een beetje in toom te houden, die zal ik vast wel weer nodig hebben. :x

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    he verdorie.....................of joepie...........mag jezelf invullen meis..........

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    Jeetje, wat vervelend dat je zo hevig menstrueerd! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, want in twijfel zitten is nooit fijn!
    Hoop dat het menstrueren mee gaat vallen en dat je niet weer aan die tabletten hoeft!
    Rustig aan en geniet van je kleine!

Share This Page