Hallo dames, Mijn man kwam met een vraag. Zou een urine test ook reageren op HCG als je de urine vervangt voor een paar druppeltjes bloed? Aangezien in je bloed ook HCG aantoonbaar is? Wat denken jullie?
@sam: ik heb het zojuist geprobeerd hihi... We zijn nu de uitslag aan het afwachten... (ja mensen ik weet dat ik af en toe niet helemaal spoor) maar vond het toch ergens wel slim bedacht van mijn man..
Bloed is niet waterig genoeg om door de test te 'trekken', dus komt niet bij de kleurstof waar het mee zou moeten reageren. In bloed zitten ook heel veel eiwitten (o.a. ook LH en andere hormonen), dus ik kan me voorstellen dat deze ook (veel) verstoring geeft. Denk dus dat kansloze missie is...
Whahahahahahahahahaaaaaa Sorry hoor maar hoe verzin je et Hoe hebbie dat gedaan? Ff een gaatje in jezelf gemaakt?
Gewoon een vingerprikje. Net als ze je HB gaan testen.. Ik vond dat mijn man eigelijk wel een heel interessante vraag had daarmee.
Teststrip bleef overal roze/rode waas.... (was getest door een zwangere dus iemand met hcg). Misschien moet je ff zoeken naar het topic
Okee ja ik heb hem wel al doorgespoelt. En gisteren licht positief getest met urine. De waas is wel een beetje weg al. Ik zal eens zoeken.. thanx voor de tip
je blijft inderdaad een aas zien maar wel ook de 2e streep.. die stond er al maar nu is die waas aan het doortrekken is hij helaas niet zo makkelijk meer te zien ...
Kijk eens op deze engelse site POAS ~ Fun With HPT's Veel verschillende soorten testjes! Oa ook bloed. Was inderdaad niet heel veel te zien.
er teste toch ook iemand laatst positief met ice-tea?? Een tijdje geleden in het vage testen topic...