Meer mensen die s avonds enorme dorst hebben? Begon denk rond week 10 ofzo. Overdag gewoon normaal. Niet echt overdreven dorst ofzo. Maar s avonds na een uur of 10.. man man. Zou zo 2 liter water achter elkaar naar binnen gieten. Ook snachts. Dan ben ik wezen plassen en meteen een glas water er achteraan. En na het glas water s ochtends weer niks aan de hand.
Ik herken het niet, drink je overdag wel voldoende? Misschien kun je eens uit proberen overdag wat meer te drinken? Ik probeer juist in de avond niet al te veel te drinken omdat ik dan zovaak moet plassen snachts
Overdag wat meer proberen te drinken? Kan zijn dat je lichaam aangeeft te weinig te hebben. Is je neus 's avonds verstopt? Die van mij wel heel vaak waardoor ik door m'n mond adem en een droge mond krijg. Ik wil dat ook vaak wegdrinken. Mocht je die dorst houden zou ik dat wel ff aangeven bij je vk.
Hier was dat het teken van zwangerschapsdiabetes. Begon eerst in de avonden, later ook overdag. Zou het ff melden bij je vk/gyn.
Oh jee.. Ik moet vrijdag weer naar de vk. Zal het dan wel melden idd. Nu overdag weer totaal geen dorst. Moet er dan meer aan denken om te drinken
Ik heb ook veel dorst (niet alleen savonds maar dan wel het meest) dit heb ik overigens bij elke zwangerschap gehad en geen zwangerschapsdiabetes.
Heb ik ook al de hele zwangerschap, en geen zwangerschapsdiabetes. Ik heb over het algemeen meer dorst maar 's nachts wordt ik er ook echt wakker door.
Oké. Ben dus niet de enige. Fijn om te weten. Gister ging het wel redelijk. Na het eten al meer gaan drinken, dat scheelt voor de late avond en nacht. Extra plassen snachts hoef ik dan niet.m gelukkig nog steeds maar 1x.
Ik had er ook last van en helaas ook glucoseintolerantie . Sinds ik mijn bloedsuikerspiegel onder controle heb, heb ik minder vaak dorst.
Ik zou het inderdaad ook even melden bij de vk - maar meer drinken en niet extra plassen past meer bij een vochttekort. Toch te weinig gedronken overdag? Ik zou sochtends al beginnen: 2flinke glazen bij ontbijt, tussendoor, lunch, tussendoor en dan nog eentje bij t avondeten. Zorgen dat je zeker al 1,5L op hebt voor het uberhaupt avond is. Diabetes gaat meestal samen met veel plassen. Maargoed, zeg nooit nooit - dus sowieso even aangeven en suiker controleren
Herkenbaar!!! Bij mij vorige zwangerschap ook en nu weer. Ik drink echt liters water. 's nachts is het het ergst. Staan standaard glazen water naast mijn bed maar er is niet tegenop te drinken. Heb het al aangegeven bij de verloskundige maar er lijkt niets aan de hand.
Ik heb het ook en weet sinds vorige week dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Zou het wel ff aangeven bij je VK