helemaal blij ikke! had al een paar keer gemerkt dat marinte het niet meer zo leuk vond in de wagenbak. ze wil steeds omhoog komen maar zitten lukt nog niet ( wel met steun maar niet los) en nou was mn moeder vanmiddag met dr aan het wandelen en die maakt altijd grote wandelingen en op een gegevn moment werd ze het beu om te liggen en ging ze huilen. dus toen had mn moeder ze op dr buik gelegd met dr koppie bij het voeteneind dat ze goed over de rand kon kijken. nou ze vond het geweldig zei mn moeder. maar toen werd ze na een tijdje natuurlijk moe en moest ze weer op haar rug ( dus weer mekkeren) dus ik dacht dan moeten we toch maar de wagen ombouwen, maar vond dat eigenlijk helemaal niet leuk. vind die bak zo gezellig en ze kan helemaal nog niet zitten. maar goed toch omgebouwd en wat denk je............ hij kan helemaal plat in ligstand. dus nu kan ze toch lekker liggen en toch rond kijken. ben helemaal blij ermee. dat wilde ik even kwijt haha dus voor degene die ook zon kinderwagen willen. het is de adventure star. ook de bak is groot want marinte is best lang en past er nog redelijk in.
Hier een quinny buzz en milan zit nu al (14 weken) en het zitje. Past gewoon niet meer in de bak!!!! Staat op dat ze pas met 6 maanden erin mogen, maar ja, heb toch een kinderwagen nodig he!!
ja idd als het niet past dan past het niet meer. je kan er moeilijk een stuk van de beentjes afhalen. volgens mij zijn de bakken van de quinny ook vrij klein. dus ligt het niet aan je kindje hoor
Wij hebben de maxicosi mura 3wieler, sterre is nu 7 maanden gaan kan nog steeds liggen in de bak, nog ruimte over. (ze is 66 cm lang en 8 kg) Ze gaat meestal wel in de wandelwagen inzet mee, maar zoals gisteren, waren we de hele dag naar antwerpen, dan gaat ze nog in de bak. Ik leg mijn hoofdkussen er dan in, dan ligt ze een beetje omhoog en kan ze wat zien, en als ze gaat slapen kan ze gewoon plat. Ik ben ook erg blij met mijn kinderwagen
heerlijk joh! mijn meisje heeft de bak altijd vreselijk gevonden en zit altijd in de maxicosi nu, die past ook op de kinderwagen, kan ze lekker om zich heen kijken en dat vindt ze nou eenmaal het leukst hier is de bak overigens NU al bijna te klein
haha heb jij ook zon nieuwsgierig ding ja idd de maxicosi is ook een optie. zeker als ze nog zo klein is want ik ga dalijk marinte "passen" in de wandelwagen en ik denk dat ze daar weer een uk in is maar dan groeit jou meisje ook flink als ze nu al bijna niet meer in de bak past! ben benieuwd wat ze ervan vindt en wil dus dat het weer wat beter wordt want heb een hekel om in wind en regen te wandelen. gelukkig is het nu wel droog maar beetje herfstachtig
bah! inderdaad, dat weer! het lijkt wel herfst! ja die kleine van me groeit goed, hihi, de bak ligt overigens al op zolder, zonde van het ding maar ik ga mijn meissie ook niet pesten door stug vol te blijven houden, het enige nadeel van de maxicosi vind ik dat dat ding zo zwaar is, ik neem altijd het onderstel mee anders sjouw ik me een ongeluk. geniet van je dag, hopelijk knapt het weer een beetje op