Hoi dames, Krijg een pakketje van iemand thuis gestuurd, en heb een track en trace code gekregen om het pakket te kunnen volgen. Maar nu zag ik dat mn huisnummer niet klopt wat bij de code hoort. Kan diegene ook niets meer aan doen, fouten kunnen gebeuren, heb ook zo´n irritante huisnummer. Wat kan ik nu doen???? Dit is mij al eens eerder gebeurd maar toen was het een pakket wat door de brievenbus kon. Dus ik was, en mn pakketje toen kwijt en mn geld... HELP!
Als je ziet welk huisnummer het bezorgd word kun je toch Vandoren contact opnemen met diegene waar het wel bezorgd word?
Ja nu komt het, dit is mij al eens overkomen. Had toen iets kleins besteld via marktplaats. En ik maar wachten en wachten, totdat ik dus mailde naar die mensen waar mn pakketje bleef. Na heel wat ge email,bleek dus dat hij het nummer fout had overgenomen. Dus ik naar die mensen waar het was bezorgt, maar die ontkenden hoog bij laag dat ze nooit wat hadden gezien. Het zijn ook niet zulke vriendelijke mensen, maar ik had zo´n sterk gevoel dat er iets niet klopte omdat hun zoontje dus zei, mama jawel er kwam toch..... en toen zegt die moeder NEEEEEEE er kwam niets!:x toen wist ik dus al, dat ik alles kwijt was. En dat pakketje kon door de brievenbus dus hoefde geen track code, kon dus ook niets bewijzen of iets. Nu heb ik dus WEL een track code en maar nu gaat het weer naar die mensen, en ik weet nu al dat ze gaan zeggen dat ze nooit wat hebben ontvangen. Ik zie het zo niet zitten om weer aan te bellen bij ze... is er geen andere oplossing. Degene die het pakket heeft verstuurd, gaat morgenvroeg het postkantoor bellen om het huisnummer te wijzigen, is er een kans dat het goed komt?
Ik weet niet of je gewoon thuis bent. Want dan zou je de tnt bezorger op kunnen wachten. Hier komen ze beetje altijd rond hetzelfde tijdstip. Via die track trace kan je zien of ze onderweg zijn. Maar idd wel effe tnt zelf bellen zodat de bezorger er op kan letten.
Denk ook dat de enige mogelijkheid is om de bezorger op te wachten, hier komen ze ook meestal rond hetzelfde tijdstip!
contact opnemen met de mensen op dat huisnr contact opnemen met post om aan te geven dat huisnr niet klopt en dan hopen dat mensen of pakketje voor je aannemen.. of weigeren.. maar als ze weigeren dan word pakketje nog paar keer aangeboden.. voor het retour gaat.. (heb zo een dikke maand gewacht op iets dat kwam voor ik het eindelijk in handen had)
postbode opwachten is dan het enigste hier komen ze ook altijd rond de zelfde tijd jammer dat deze mensen niet zo eerlijk zijn bah dan had ik ook liever niet dat het daar al terecht zou komen succes meid
Sorry meid, maar hier kun jij echt iets mee. In de wet is de VERZENDER verantwoordelijk voor het juist versturen van het pakketje, dus volgens de wet had die persoon jou je geld terug moeten geven. Helemaal als je al een e-mailwisseling hebt gehad waarbij die persoon toegeeft het naar het verkeerde adres gestuurd te hebben. Daarnaast kun je ook altijd proberen om aangifte te doen bij de politie bij de mensen die jouw pakketje hebben ontvangen. Kan dan nog altijd zijn dat ze politie je ook verwijst naar de verzender, omdat die het nummer dus fout heeft doorgegeven... maar helemaal als het vaker voorkomt... Het kan ook zijn dat die mensen veel meer post van jou ontvangen, als je zo'n apart nummer hebt... Lijkt me sowieso handig om melding te doen. Al is het maar bij de wijkagent. Ik snap dat het balen is, maar er zijn dus ook een aantal stappen die jij zelf kunt doen, om niet elke keer genaaid te worden. Kan niet de bedoeling zijn dat dit jou geld kost!
Wat een vervelende situatie. In het verleden heb ik zelf zo'n fout gemaakt en toen werd het ergens anders in de straat afgeleverd. Gelukkig kon ik die meneer waarschuwen en is het goed gekomen doordat hij dat adres gewaarschuwd had. In jouw geval zou ik inderdaad contact opnemen met tnt. Ik heb hier altijd dezelfde chauffeur, dus die kent zijn route wel. Bovendien heb je bewijs van de track and trace code. Veel succes. Wat een stomme mensen zeg op dat adres. Toen ik een pakje kreeg dat niet voor mij was (zelfde straat, zelfde huisnummer, ander dorp) heb ik meteen de koerrier gebeld en werd alles netjes opgelost.
Hoi meiden, bedankt allemaal. Vanmorgen vroeg zat ik gereed online om het pakket te volgen. Heb ondertussen ook sinds 8uur contact zitten maken met tnt, kreeg of mensen die me niet konden helpen of belde nummers die het niet meer deden. Ondertussen hoopte ik dat de verzender ook contact probeerde te maken met het postkantoor. Maar goed toen ik via post.nl zag dat de bezorger onderweg was ging ik in de auto zitten wachten. Na een half uur zag ik 'm aan komen rijden. Sprong toen zowat op ''m en na een kort verhaal kreeg ik het pakket mee. @LadyXochi: je hebt gelijk, maar ik ging 2 dagen erop met vakantie voor 4 weken, en daarna had ik zoiets van weet je laat ook maar zitten, het was ook niet zo'n duur product en dacht om daar nu een heel zaak van te maken, zal me meer gaan kosten dan wat ik had besteld. Als het om een groot bedrag ging dan was het een ander verhaal, dan had ik er inderdaad met mn nek op gezeten. Was me toen ook voor het eerst gebeurd, daarvoor nooit problemen gehad met bezorgingen. Ik hoop dit niet nog eens mee te maken, bloeddruk ging hier wel wat omhoog. De verzender neem ik niets kwalijk aangezien deze vrouw nu met veel verdriet zit en ze veel dingen aan haar hoofd heeft op het moment. Het is al met al goed gekomen, gelukkig.