yep, gaaan we zeker doen, wel een beetje dubbel hoor, want het is niet "gepland", wel WELKOM, hoor, begrijp me niet verkeerd. moet er alleen even aan wennen. Vind het wel leuk. Voor de anderen die nog in spanning zitten. Heel veel sterkte en succes dit jaar Liefs, jikke
proficiat Jikke met je zwangerschap,zal nu vast een opluchting voor je zijn,en bij deze neem ik je stokje over . Ben ook drie dagen over tijd nu en durf ook niet te testen,dus ik snapte je gevoelens,gelukkig ben jij zo slim geweest te testen,ik zit nog te garen in mijn eigen vet . Loop ook constant naar toilet en verlaat hem telkens opgelucht,hopelijk mag ik je snel volgen naar september mama´s groetjes gemma
Hoi Jikke, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik hoop dat ik ook over een weekje 2 dikke strepen heb staan. Veel geluk en geniet van je zwangerschap. groetjes Joyce
Hoi Jikke, gefeliciteerd met de positieve test! En Joyce, ik zal voor je duimen hoor, suc6! groetjes juup
hoi Jana, met niet gepland bedoel ik dat het niet gepland was. Hoe moet ik dit uitleggen? Wij waren niet "bezig" met zwanger worden. Wij hebben 3 gezonde kinderen en de 3e gaat in maart naar school. Ik was wel aangemeld bij deze site maar dat kwam omdat ik vorige maand ook overtijd was. dat kwam uiteindelijk omdat ik mijn cyclus op 28 berekend had ipv 31. Hopenlijk ben ik een beetje duidelijk geweest. De baby is wel ontzettend welkom hoor. Dat zeker groetjes, jikke
@Jikke, Van harte gefeliciteerd met de 4e op komst.... gepland of niet tis toch weer een wonder lijkt me zo @Gemma, pak zo 'n ding en testen mop! Heb je gelijk iets van zekerheid in plaats van jezelf gek te draaien in je hoofd! Weg die drempelvrees en go voor it! Weet het makkelijk gezegd voor een man maar ik bedoel het als steun! m v H