hallol dames ik heb een vraagje. ik ben nu drie bijn avier dagen over tijd ik had met oudjaarsdag ongie moeten worden maar ben het nog steeds niet... En nu? Testen? liefs dommeltje
Tja... dan moet je wachten op je volgende nod.. dat is toch ook niks? Dus jij wilt in onzekerheid blijven? nee toch, lekker testen... jammer als t niks aangeeft maar dan wéét je t wel!
Hoi hoi, Alleen een test kan nu uitsluitsel geven, succes waar je ook voor kiest ik duim voor je. Liefs, Bibu !
Ik denk niet dat je teleurgesteld wordt... zoveel dagen overtijd is toch best allang... Ikzelf zou allang getest hebben hihi... maar ben dan ook wel ongeduldig. Succes en knuf jollie
heb af en toe een beetje buikkrampjes voor de rest niks namelijk... Ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig... Liefs Dommeltje
PPFFFFFF ik zou het echt niet zolang volhouden met niet testen,loop nu al te twijfelen of ik morgen ga testen en dan zit ik 4 dagen voor mijn NOD Succes Kareltje
Hier met die test, dan dwingen we je gewoon! Goh, vier dagen overtijd man, dat is laaaaaang! En dan NIET testen?
Haha Kareltje wat jij hebt heb ik ook, terwijl ik pas over 7 dagen kan testen. Ik wil het nu al! Nou Dommeltje ben benieuwd?
Tja, het kan 2 dingen betekenen denk ik: Positief getest en over het dolle heen en te blij om achter de pc te zitten! Of negatief getest en een beetje verdrietig Ik hoop natuurlijk het eerste!
Nou, zo lang zou ik toch niet kunnen wachten. Hoop dat ze een test heeft gedaan! spannend....... Ik ben nu 4 dagen over tijd, heb al 3 testen gedaan, bij 1 wel een heeeel licht streepje te zien, maar goed, ik wacht het dus nog ff af. Nou, wanneer zullen we het weten of ze zwanger is....... Liefs Saskia