afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frummeltje31, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hey allemaal,

ik ben nu ruim 6 weken zwanger en uiteraard hoop ik dat alles goed gaat dit keer (heb eerder een miskraam gehad). Heb al snel een termijnecho dus dat is mooi.

Nu heb ik een vraagje. Ik ben net even een stukje gaan fietsen naar de bakker en toen ik thuis kwam had ik ineens wat afscheiding. Het was heeeeeel lichtbruin.

Neem aan dat dit niet zoveel kwaad kan? En kan het gebeuren dat doordat je wat actief bent je wat meer afscheiding krijgt dan normaal?

Alvast dank!
    xxx Denise

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik weet niet of het te maken heeft met actief zijn, maar ik heb er ook last van (gehad)... Ik geloof dat het normaal is dat je tijdens de zwangerschap meer afscheiding hebt. Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt hoef je je denk ik geen zorgen te maken. En natuurlijk gefelciteerd met je zwangerschap!

3. Maia

Maia Niet meer actief

door je zwangerschap is je baarmoeder wat meer doorbloed en kan het idd zijn dat er af en toe een klein vaatje knapt waardoor je afscheiding wat roze of bruin is. Ik heb het ook heel vaak gehad, zat constant in de stress enzovoorts maar bij mij voor niets.

Het kan ook voorkomen dat het uiteindelijk wel in helder bloedverlies overgaat maar waarschijnlijk komt het nu gewoon doordat je actief bezig geweest bent.

Deel Deze Pagina