Ik heb precies hetzelfde gehad, mijn jas was niks van over. Totdat ie na een paar dagen helemaal droog was. Toen heb ik hem een beetje weer opgeklopt (met een tennisracket haha ) Hij is weer helemaal goed!
Tennis bal??? daar heb ik nog nooit van gehoord.. tja.. alleen op het veld met een racket.. hahaha maar om in de wasmachine/droger te doen??:S
letterlijk betekend dat dat wel ja, maar ik geloof ook dat ze een droger bedoelen, meestal staat er nog wel bij low of medium ofzo (warmte)
*ziet Lucia buiten in het rond zwieren met haar kleddernatte jas en uiteindelijk helemaal dol op het gras vallen* Euh mja..te goede fantasie denk ik. Ik had er nog nooit van gehoord van tennisballen in n wasmachien. En tumbledry is letterlijk omvallen/rollen droog/drogen. En dat is idd in de droogmachiene. Misschien ook maar eens proberen als ik mn zoon zn donzen dekbed weer eens uitgewassen heb. Werkt denk ik beter als tussen door 3 x opkloppen en weer terug die machiene in Of zijn dat speciale tennisballen? Oja en wassen jullie altijd n nieuwe jas uit? Ik heb van thuis mee gekregen dat eens je een jas n keer uitgewasen hebt hij nooit meer zo waterafstotend/warm is als toen hij nieuw was. Of is dat oude raad en gaat dat niet meer op met nieuwe jassen?
en en en ??? het begint nu wel erg spannend te worden hoor. Hoe is het met je jas? (naar mijn weten betekend tumble dry , in de droger)
Oja en wassen jullie altijd n nieuwe jas uit? Ik heb van thuis mee gekregen dat eens je een jas n keer uitgewasen hebt hij nooit meer zo waterafstotend/warm is als toen hij nieuw was. Of is dat oude raad en gaat dat niet meer op met nieuwe jassen?[/QUOTE] Vind ik eigenlijk een hele goede vraag. Want ik was eigenlijk ook niet een nieuwe jas uit omdeze reden eigenlijk. Of hij moet echt vies ruiken,. groetjes Janna
Er zaten dus 2 etiketten in mijn jas. Een stond op "ind e droger" de anders tond op dat ie absoluut niet in de droger mocht. Ik toch maar even eigenwijs geweest en in de droger gedaan...... Hij kwam er prachtig vol uit