Ik wil kleren verzenden naar ons adoptiekind uit de Filipijnen. Maar ik weet absoluut niet welk maat ik moet van shirt/blouse of broek. Wie kan mij wat maten doorgeven? Hij is vorige maand 13 geworden. Nou gaan we er natuurlijk vanuit dat hij niet breedgevormd is. Alvast heel hartelijk bedankt. Liefs Marielle
Geen zoon van 13,maar een dochter van bijna 12 en 14 jaar mijn dochter van bijna 12 zit op 152/158 en die van 14 draagt mijn kleren al M dus. Ik denk als je op een S(herenmaat) of maat 176 gaat zitten dat je aardig in de richting komt,en als het een stevige gebouwde knul is zit je al gauw op een M denk ik
Mijn broertjes zijn ook altijd slank geweest. Zij droegen met 13 jaar maat 140-146 van shirts en 152 van broeken. Ik zou sowieso geen herenmaat nemen. Dan eerder de grootste kindermaat.
mijn zoons zijn 12 en 14 ... in broeken draagt jongste 164 en in truien etc ligt aan model S of M .. de grote kindermaten passen hem niet.. oudste draagt 172 in broeken en M in bovenkleding
Mijn zoon is 12 en 1.84 lang, die draagt large dus aan mij heb je niet veel Maar denk dat je met 164/176 wel goed zit hoor
Mijn oudste zoon wordt begin januari 13 en is niet echt groot van stuk. Hij draagt nu 152/158 en broeken maat 146. Hangt veel vanaf af of 'ie groot/klein is. Denk zelf dat je rond maat 164 altijd wel goed zit.
En je moet ook niet vergeten dat kids in de Filipijnen een stuk kleiner zijn dan hier Ik zou het dus ook echt niet groter kopen dan 164!
Lijkt me moeilijk... Zo draagt mijn Turkse neefje die in Turkije woont van 12 jaar dezelfde maat als mijn Nederlandse nichtje van 8 hier.. Zelfs dezelfde schoenmaat. Maargoed beter te groot dan te klein, ik droeg op mijn 13e (pff goed nadenken hihi) volgens mij maat 164.. Ik was heel erg slank (zeg maar dun) Ik zou dus voor 164 gaan of misschien 1 maatje groter.