Klopt, en heel officieel mag je alleen het eerste roodverlies als dag 1 tellen als het vóór twaalf uur 's middags is geweest...
ik zie dat heel veel meiden altijd schrijven dat bij (helder) rood bloedverlies je ongy officieel is begonnen. bij mij heeft het de afgelopen 2 a 3 maanden alleen maar donker rood tot bruin gegeven. echt donker bruin dan. maar ik tel dat bijv wel als een ongy want ben ook niet zwanger. hoe zit dat dan? anders zou dat betekenen dat ik al 2 a 3 maanden niet ongy ben geweest???
Poe, dat een moeilijke.. Zaten er ook geen stolsels bij? Nu is dat geloof ik geen must hoor. Maar donkerrood is wel rood.. En ik begrijp dat je vóór de afgelopen drie maanden wél helderrood verlies had?
voor die 3 maanden was het gewoon rood ja en de laatste dag pas licht bruin. dus je begrijpt me verwarring nu wel hahahhaha ja ik heb wel stolsols er bij gehad maar die waren ook donkerder dan normaal. en met donkerrood bedoel ik echt donker tot donker bruin zodoende
Mmm, dan ben ik bang dat er misschien toch iets meer aan de hand is? Maar dat kan van álles zijn, hoor, ook iets relatief onschuldigs! Bijvoorbeeld stress, of een hormonale schommeling.. Ik begrijp je onzekerheid, sterkte hoor!!!
Hmmmm zou dit toch evennaankaarten bij je ha? Hoeft niks ergs te zijn...maar is toch gek he....dan zou je heel minimaal bloedverlies hebben ofzo..
Ik ga morgen naar de gyn en dan heb ik een onderzoek en ik ga t zeker aangeven bij der. Mij. Bloedingen zijn idd minimaal ik heb genoeg aan 1 mini tampon per dag of soms niks. Behalve de laatste dgn van me laatste menstruatie toen was het heel veel en super donker dus stres hem wel ja hahaha. We blijven nog maar heel even lachen en dan horen we t morgen wel hoop ik
Misschien komt het door medicijnen? Zal vast wel,goedkomen......succes morgen en laat je even iets weten hier?
Volgens mijn fertiliteitsarts 12.00 's ochtends..Staat ook in de brochure die ik gekregen heb.. Is denk ik ook logischer om tot twaalf uur te rekenen, anders reken je een cyclusdag terwijl die dag al voor meer dan de helft om is..
Ik slik geen medicatie verder en t was er al voor dat ik die primolut nam. Ik laat het je zeker weten wat er morgen uit komt.!!!