toch een blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rimase, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimase

Rimase Actief lid

7 apr 2014
    178
    0
    0
    Sinds anderhalve week heb ik krampen en harde buiken. Mag nu niet meer werken, omdat mijn zoontje met 35 weken is geboren en ik moet het rustig aan doen.
    Mijn urine was schoon, maar na een kweek toch een bacterie gevonden. Krijg nu medicatie, maar is het nu zo dat ik na de medicatie geen last meer heb van de krampen en harde buiken? Zou ik dan gewoon weer kunnen werken?
    Heb meteen m'n verloskundige gebeld en die wilde niet dat ik ga werken en dat we eerst moeten kijken hoe het na de behandeling gaat. Ik blijf een risicofactor en ze zijn voorzichtig met me. Moet ik nu gewoon accepteren dat ik de rest van m'n zwangerschap niet meer zal werken? Is dat toch beter voor de baby? Op m'n werk is alles al geregeld, die verwachten me niet terug tot na de bevalling.

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als het advies van je vk is om niet meer te werken, zou ik me daar bij neerleggen.
    De gezondheid van je baby staat voorop.
    Lekker rustig aan doen en genieten van je zwangerschap.

3. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik zit ook al 3 weken thuis ivm dezelfde klachten. Ik merk dat de rust goed is voor m'n buik. Had veel moeite om het te accepteren. Ik pak nu 2 uurtjes werk vanuit huis op. Ik doe administratief werk dus dat lukt wel. Wel je rust pakken hoor! Je moet je er maar aan overgeven (makkelijker gezegd dan gedaan)

4. Rimase

Rimase Actief lid

7 apr 2014
    178
    0
    0
    Ja, moet het gewoon maar accepteren en doen. De kleine is het allerbelangrijkst!
    Heb net de uitslag van m'n kweek bij de huisarts opgehaald en even gelezen. Er is een streptokokken-b bacterie gevonden.Op internet hier van alles over gevonden, maar even goed met de verloskundige over hebben wat dit precies inhoudt.

Deel Deze Pagina