Help, heb mijn test verpest :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lilly, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    nou lily dikker zal die streep niet worden hoor zoals ik al zei ik heb allebei de testen nog van mijn meiden en zie nog steeds streepjes en van mijn 2e had ik mijn test al weggegooid en toch zei me iets van je ben zwanger heb hem toen na een tijdje uit de bak gehaald en stond er een licht streepje daar heb ook een tijd tussen gezeten hoor voor dat ik weer ging kijken en nu is ze pas 6 geworden dus het kan wel degelijk succes hoor!!!!!!!!!!

2. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    ben nu 3dg overtijd en vanmiddag test gedaan negatief duh morgen ochten doe ik hem nog maar een keer als ik nog niet ongi ben en moet ook naar zh voor mijn gesprek 1e iui dus dan moet die arts anders maar bloed laten prikken hopen dat ze dat doen

3. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hey Lilliy,

Meid, ik hoop en duim zo ontzettend met je mee!!! Succes met testen!!!

Liefs

4. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Tutje, volgens mij is dat gewoon een streep en ben je zwanger hoor!!! :D

Geen hormoon, geen streep. ;)

Test morgen nog maar een keer en waarschijnlijk is hij dan al wat duidelijker te zien!!!!!

Silly

Ben heel erg benieuwd

ps die van mij is volgens mij niet veel duidelijker hoor!

5. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    En zijn het nou twee dezlelfde testen of heb je twee keer getest :(:

6. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Volgens mij is er geen twijfel mogelijk hoor, die strepen heb ik ook gehad, en ik was ook zwanger.

Ik denk dat als je woensdag weer gaat testen je weer een mooie tweede streep gaat krijgen.

Bij deze alvast een voorzichtige felicitatie.

Groetjes

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wat spannend zeg, ik hoop dat de volgende test positieve duidelijkheid geeft!

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik wil je niet van streek maken, maar ik had dat ook een keer. eerst was er geen streep te zien, maar toen we 20 minuten later weer keken, was er toch een streep. Wij helemaal in de stress, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat de test na 10 minuten niet meer geld. Ik was toen ook niet zwanger ( de maand erop wel gelukkig)
    De test die ik deed was van clear blue.

Morgen krijg je je testen binnen toch? wel snel laten weten hoor, hoop het namelijk wel voor je!!

gr. debby

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Is 2x dezelfde test ;)

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik hou er nog steeds rekening mee dat het goed mogelijk is dat de test vals is hoor, dus je maakt me niet van streek hoor ;) ;)

We gaan het zien..........

11. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    ik snap mijn banner niet zo goed ik moest eigenlijk zaterdag menst volgens mijn agenda en mijn banner tikt dat ik over 1 dag kan testen nou morgen doe ik het zoiezo maar wel raar eigenlijk

12. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Ga morgenochtend geljik kijken hier!!! Heb vakantie dus dat komt goed uit! SPANNEND ZEG :)

13. debje

debje Lid

22 jun 2006
    40
    0
    0
    rotterdam
    nou ik word ook niet goed van dat wachten hoor en nu ga ik allemaal pijntjes voelen zullen die rode duivels wel om de hoek komen dan maar op naar de 1e iui

14. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oeh spannend Lilly, die verhalen van jou lijken wel op een levensechte soap :)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum

:) :p :) :) :p :) :p :)

16. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik zie strepen :D
    heb je al met een cb getest?

17. we duimen met zn alle weer voor jou!!
    alle duimpjes draaien zolang tot ze blauw worden haha
    succes ik hoor t wel!

groetjes esther :) :)

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hoi allemaal,

ik wilde jullie iig even bedanken voor jullie leuke berichtjes :)
    Het onderstreept ook mijn eigen gedachte, dat er niet 'zomaar' een streepje kan komen maar na een internet zoektocht via google (en ook enkele reacties op dit forum) blijkt dat het toch echt kan, 2 streepjes en NIET zwanger...........dus die mogelijkheid blijft helaas :(

Als het goed is krijg ik vanmiddag mijn testen binnen, ik heb vanmorgen mijn urine opgevangen zodat ik de beste kans heb, hahahaha :p

Af en toe denk ik van, zal ik pas morgen of overmorgen testen? Want nu ben ik tenminste nog misschien zwanger na die test weet ik misschien dat het toch NIET zo is..............

Ik zou in ieder geval iedereen willen aanraden om NOOIT bij je test weg te lopen want deze onzekerheid is echt vreselijk hoor. Kon gisteren niet in slaap komen en was vanmorgen weer veel te vroeg wakker. Gelijk naar de wc, zijn de :evil: :evil: gearriveerd :(: :(: NEE! Gelukkig niet!!

Meiden wat een ramp, hoop echt dat ik nu zwanger ben want ben bang dat ik op deze manier een volgende ronde niet overleef ;)

To be continued................

19. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    OOOOOH spannend hee... Ik duim echt met je mee!!! hihihi dat die tests maar snel binnen komen!!!

xXx Joy

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb je vanmorgen urine op gevangen om daar vanmiddag mee te testen? Dat zou ik niet doen, ja mag je urine volgens mij niet een halve dag laten staan en dan testen...

Deel Deze Pagina