OH, dacht dat ik ergens had gelezen dat afgedekt in de koelkast wel kon een paar uur..........ga ik het weer ff opzoeken.......
Nee dat dacht ik ook nog.... Maar ja meis...heel veel succes met testen!!! Enneee....als je echt zwanger bent, dan test je volgens mij op dit moment ook wel posi met een vers middagplasje...
ow dan heb ik niks gezegd. dacht echt dat het niet goed was! Laat je wel iets weten als je getest heb??? Wij kunnen hier ook niet meer wachten hoor!
Volgens mij mag dat wel maar moet je de urine wel in de koeling bewaren en het eerst weer op kamertemperatuur laten komen voor je gaat testen. Zoiets stond tenminste op de test die ik vorige maand in huis had.
Ja heb nog even op dit forum gezocht en er is al een paar keer een topic over geweest, ben blijkbaar niet de enige muts die d'r plas wil bewaren , en het schijnt dus dat je je urine in de koelkast kunt bewaren............. Ik werk zelf in het ziekenhuis en daar duurt het soms ook wel een uurtje of 2 voordat we tijd hebben een plasje naar het Lab te brengen en daar gaat ie dan ook in de koelkast........ Dus denk toch dat het wel kan hoor!
Ok gelukkig voor jou! Dan maar wachten op de testen he! Hoop dat ze snel komen en jij uit de zenuwen bent.
Ja dat kan gewoon hoor... je moet het geen dagen laten staan lol... maar gaat komen ben wel benieuwd... Spannend hoor... xXx Joy
tja........maar ben zo bang dat ik weer zo'n vage streep krijg, wil nu eens een duidelijke JA of NEE en geen MISSCHIEN.................
Kan me voorstellen hoor meis...ik zei het eigenlijk zodat je je straks niet hoeft af te vragen of ie vaag was doordat je plasje in de koelkast had gestaan....
jeetje spannend hoor Nou ik duim met je mee voor die duidelijke 2e streep Ik zit er over na te denken om misschien vanmiddag ook een testje te wagen Dus wie weet hebben we straks bijde iets te vieren Maar ik hou me er nog steeds aan vast dat de test van mij negatief zal zijn. (tja om een teleurstelling te voorkomen he) We zullen zien...
Kan je eigenlijk de voorgedrukte streep zien met het blote oog? Ik heb een kruitvattest gedaan, natuurlijk veel te vroeg maar vroeg me af of streep die moet kleuren als je zwanger bent kan zien??
Ik heb regelmatig een kruidvat test gedaan...nou geloof me...ik was toen niet zwanger en d'r was ook geen streep te zien Ik heb hem in het ligt gehouden en alles (jaja op zoek naar die ene streep haha) Maar nee hoor...vakje was spierwit dus ook geen voor gedrukte streep
Nou, spannend hoor!! wordt nu helemaal zenuwachtig.....Als ik hem schuin tegen het licht hou zie ik echt iets wat op een voorgedrukte streep lijkt?? Ik heb testen besteld online, maar wacht nu echt tot mijn NOD! Groetjes 10uss
Ja hoor bij sommige testen kun je die wel zien, maar dan wel pas als je de test hebt gedaan, maar ik weet niet of dat bij de kruitvat test ook zo is. Ik heb het zelf ook een keer gehad met zo'n internettest dacht ik. Ik had de test gedaan en de testlijn bleef wit terwijl de rest een beetje roze was. Dan ga je ook denken, ben ik nou zwanger of niet? Silly
spannend lilly. hopelijk heb je 2 duidelijke strepen als je testen binnen komen. en ochtend urine kan je inderdaad een paar uur in een gesloten schone potje bewaren in de koelkast. ik werk zelf in een bejaardehuis en als we daar smorgens vroeg rond half 8 urine opvangen word het vaak pas rond 10 uur opgehaald en dan staat het vaak nog wel ff bij de huis arts. komen je testen nou later binnen deze dag zou ik het wel weggooien je urine en dan gewoon een middag plasje nemen. want als je zwanger bent lijkt het mij dat het niet uitmaakt wat voor urine je gebruikt (smorgens,smiddags,)savonds