Wat spannend zeg Lilly heb alles terugelezen en ik dacht gelijk ene streep is ene streep en die komt niet ineens opzetten lijkt me ik zal mijn da testen van van de week eens bekijken of er ineens een streep staat. Hoelaat komt de post meestal bij jou? Lijkt me echt mega spanning nu voor je idd de vraag ben ik wel zwanger of niet.
Ik heb gekeken Lilly kreeg eerst mijn la niet op haha ff schroevendraaier erbij maar ik zie echt geen 2de streepje op geen van beide testen. eeerlijk gezegd zou ik het ook eerder andersom verwachten dat je bijv een streepje hebt staan en dat die na 10 minuten verdwijnt bijv.
Jeeh, wat spannend zeg, ben erg benieuwd en zal voor je duimen. Hier valt de post net op de mat, hopelijk bij jou dadelijk ook! Liefs jenny
Wat een spannend verhaal. Ben er ook zenuwachtig van, haha. Ik wil nu ook wel eens weten of de post er is en of er iets te vieren valt, hahaha. Succes hoor we duimen allemaal voor je.
Nou er leven veel mensen met je mee... Ik ga nu werken, ben om 21 weer thuis, dán zal er wel wat meer bekend zijn... Toedelssss
Lieve lieve allemaal, Jullie hebben zo heerlijk met mij meegeleefd, en kan zeggen niet voor niets............. Zit hier te janken........ Maar wel van geluk....... Ja, ik ben echt zwanger................
Wat GEWELDIG ik mag je als eerste feliciteren en geniet ervan meid. Gooi alle stress van je af en GENIET ERVAN. Liefs
wauww gefeliciteerd zeg Te gek...allemaal in spanning haha. Nou meid...lekker genieten zou ik zeggen!! Voor jou iig een te gekke dag he Ik moet nog eventjes wachten
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lilly is zwanger!!!!! Wat super zeg!!!! Zie je nou??? Toch waar! Echt super de super gefeliciteerd!!!!! Wouwie