Help heb normaal al cup H hoe groot gaan ze nog worden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nanda28, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

NOuja.... kan me in haar geval wel iets bij voorstellen....
    Dit is ook echt extreem hoor.....!

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Heb normaal cup E of F, hangt er net aan hoeveel bv er in zit, maar nu zijn ze toch wel heel erg gegroeid en draag ook geen bh nu. Kan wel bh's blijven kopen, begin ik niet aan.

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    ik heb normaal een cup D die van mij zijn behoorlijk gegroeid...
    Ik heb de meegroeibh's van de prenatal gedragen en draag ze nog steeds want kan mijn eigen bh;'s nog niet aan!

Ik ben 2 cupmaten gegroeid tijdens mijn zwangerschap...en tijdens de stuweing was het helemaal drama!

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik had D en heb nu E, en daar blijft het ook bij. Dus dat verschilt echt per persoon hoor

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hoi ik heb normaal, 85 D en zit nu in een 95 E, Ik heb sport bh's gekocht. Deze ondersteunen hetzelfde, maar zijn een stuk goedkoper als zwangerschaps bh's in grotere maten.

Ze doen overigens nog steeds zeer en groeien dus ook nog.. ben benieuwd waar het stopt?

6. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik had 80 E en inmiddels 90 F :confused: Kan geen leuke bh vinden. Alleen witte saaie van Anita. Ach, ze zullen vanzelf wel weer krimpen.

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    oei, cup E/F en géén bh dragen?! :confused: moet er niet aan denken... dat doet toch ontzettend zeer, trekt en hangt vreselijk? en houd je hier dan geen enorme theezakken aan over? :oops:

ik ben van een 80C gegroeid naar een 80E. dus twee cupmaten. vond ik best fors. hoop ook niet dat het nóg meer wordt, maar we zien het wel.

heb trouwens voedingsbh's gekocht ipv zwangerschapsbh's; ze zagen er exact hetzelfde uit, geven dezelfde steun, alleen hebben ze dus klipje som de cups los te kunnen klikken. nou: wel zo handig, want dan hoef ik straks niet wéér nieuwe bh's te kopen!

mijn gouden tip: doe wel even de 'springtest' in het pashokje: spring even op en neer met de nieuwe bh aan, dan voel je of je voldoende steun krijgt. dat kun je met een maatje meer wel goed gebruiken namelijk! heb je bij het springen dat je boobies op en neer bouncen: geen goede bh, zoek verder naar een model wat de boel op z'n plek houdt.

succes!

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:) nee had juist altijd pijn bij het dragen van bh's hoe duur/goed ze ook waren. Dit is een hele verademing, maar het is in het begin wel ff wennen. Ze gaan er niet meer door hangen dan dat de borstvoeding al veroorzaakt ;) Maaruh als ik het huis uitga trek ik wel wat aan hoor :D

9. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik had voor me zwangerschap een E cup en ben nu al naar een G cup gegaan
    moet zeggen flink gegroeid zijn ze al,
    probeerde vorige week me oude bhs eens aan te doen maar me tieten zaten verschrikkelijk hahahaha
    liefs joa

10. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb 95H. Bij de vorige zwangerschap is daar niets aan veranderd en nu weer niet. Ik heb mijn zoontje een jaar borstvoeding gegeven en daar hebben mijn borsten ook niets van te lijden gehad. Als mijn kinderwens vervuld is en ik genoeg ben afgevallen wil ik wel voor een verkleining gaan. Mijn bh's koop ik bij Wehkamp van Glamorise of bij een speciaalzaak in Eindhoven.

11. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zo zie je maar, overal anders ;)

12. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik ben elke zwangewrschap ongeveer 1 cupmaat gegroeit en heb mn kinderen allemaal borstvoeding gegeven inmiddels zit ik normaal op cup f en hij begint me niet meer te passen , overal in de winkels gaan ze maar tot maat e , weet iemand hoe ik aan zwangerschaps bh s kan komen?

13. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    ik had een cup D. nu nog steeds eigenlijk maar de omvang is wel veranderd naar een 80/85 van een 70/75. was ook bang dat ze ontzettend zouden groeien.
    ben benieuwd wat de schade is nadat ik borstvoeding ga geven...

14. lies1986

lies1986 Lid

1 sep 2008
    53
    0
    0
    o ja ik ken het! ik heb G en ben ook zo bang dat het groeit:p Op internet heb je wel goeie bh,s maar idd vaak ''maar'' tot H.. Ik denk goed zoeken op internet en hopen dat het niet groeit

15. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik heb ook 70 H, bij beide zwangerschappen zijn mijn borsten niet groter geworden gelukkig. Wel slapper, dus een borstlift of verkleining zit er nog wel een keer in in de toekomst haha. Na de bevalling was het net of ik siliconen had door de stuwing!

16. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    Ben blij dit te horen! ;) Ben dus niet de eninge!
    Heb jij een adres waar je in onze maat goeie zwangerschaps bh's kan vinden?

Thanks iedereen voor jullie ervaringen bij zijn ze nog niet gegroeid ze doen alleen wel pijn! :(

17. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nou er zit hier in Enschede een lingeriewinkel voor grote maten, daar koop ik altijd mijn bh's. Lekker duur maar je kunt er lang mee en ze zitten super! Ze hadden er alleen geen zwangerschapsbh's maar die heb ik bij beide zwangerschappen niet nodig gehad. Ik heb aan het begin van deze zwangerschap een lekkere soepele bh gekocht die qua omvang niet te strak zat.

18. Nanda28

Nanda28 Lid

7 dec 2008
    96
    0
    0
    thanks voor je tip ga wel ff naar me standaard adresjes in amsterdam! ;) kijken of hun me kunne helpen!

Deel Deze Pagina