hmm vreemd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaDenise, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb vanaf vandaag echt wat steken in mn borsten,voornamelijk de linkse!
    ook heb ik links in mn buik,richting eierstok ook wat krampige ijn gevoeld al zowat de hele dag en in mn rig en dat straalt door naar mn lies.
    ik las dat je kan voelen dat er een bevruchting zou plaats vinden?
    ik had deze kalchten al voordat ik het wist.

    kweet niet wat het zou kunnen zijn maar kan iemand me misschien helpen?
    heb me nog nooit zo gevoeld!
    ook heb ik last van echt afscheiding,zoals ik het niet ken zeg maar.
    de ene keer wateriger en de andere keer lijkt het wel eiwit en is het stug..

    help?

    X,Denise
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt meer als eisprong dan als bevruchting!
    Ik zou nog even aan de klus!! hhaahha

    groetjes
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    eisprong heb ik al gehad:)
    en toen hebben we geklust hehe!!
    vandaar dat ik het zo vaag vond haha!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja volgens je banner gehad.. maar hoe weet je het zeker? misschien heb je een late eisprong (ik heb na 6 maanden nog geen 1 keer op dezelfde dag mijn eitje gehad... ik heb ovulatie testen gebruikt.)

    groetjes
     
  5. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Ik had die klachten ook tijdens mijn eisprong inderdaad en dat was ook op dag 18 van de cyclus. De volgende dag ging mijn temperatuur flink omhoog. Temperatuur jij ook? Anders kan het goed zijn dat je nu je eisprong hebt...
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik herken mn eisprong echt goed en ik heb nu al dagen last van mn buik.
    ik voelde het vorige week maandag al,toen zat er ene eisprong aan te komen en die heb ik gehad ook.
    dat weet ik iig zeker:)
    maar nu lijkt het alsof er een soort ballon onder mn buik duwt zegt maar,ik herken het ook niet!
    het straalde 2 dagen terug heel erg door naar mn lies de pijn en nu heb ik een ballon gevoel.
    kan het moeilijk uitleggen zeg maar hehe!

    Kus!
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    tja er heeft nog geen innesteling plaatsgevonden.. dus ik weet ook niet wat het is.
     
  8. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Hoi Denise,

    Wat jij omschrijft heb ik dus ook, ik weet zeker dat ik maandag of dinsdag mijn eisprong heb gehad en heb nu ook al enkele dagen flinke last van steken in mijn onderbuik en ook het gevoel alsof er een bal in mijn onderbuik zit... misschien innesteling :rolleyes: ? Af wachten maar he ;) .

    Ik ben van mijn gemiddelde cyclus uitgegaan dus daar heb ik mijn banner opgezet... dus dan test ik pas haha niet eerder :D

    Groetjes Wendy
     
  9. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zodra je eisprong heeft plaats gevonden krijg je de dag of 2 dagen erna sowieso een temperatuur verhoging en je krijgt dan de klachten die veel voorkomen zoals pijnlijke borsten en andere klachten die worden veroorzaakt door de hormoon progresteron.
    Je weet nooit precies wanneer je eisprong is geweest of heb je al een paar dagen de ovulatiepijn daarom kan de eisprong veel later wezen dan de banner aan geeft.
    Als je een regelmatige cyclus hebt dan weet je meestal wel wanneer je eisprong hebt, maar dan kan het nog 2 dagen verschillen.
    Met een ovulatietest zou het dan kunnen uitwijzen tot een eisprong anders is het toch gokken.

    groetjes Anna.
     
  10. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    zou het innesteling kunnen zijn???
    dat zou echt geweldig zijn haha!
    de ene keer is het weg en de andere keer voel ik het weer.
    he tis echt gek zeg maar.
    beetje soort van drukkend gevoel!
    kheb zoooo de neiging om te testen mja die zal nu zeker weten negatief geven haha!
    is nog veel te vroeg mja nieuwsgierig he!

    gisteren b.v.
    ik was eventjes mee uitgeweest met een vriendin van me.
    ff wat drinken in de kroeg en zoalgn ik zat voelde ik vrijwel niks alleen soms ff zere borsten maar thats it mja daar trek ik me nog niet veel van aan.
    maar ik ging later staan en hoelanger ik stond hoe meer last van mn buik!
    zo vreemd,want dat heb ik echt nooit.
    vanmorgen kreeg ik echt dat ballon gevoel in mn buik,toen ik nog in bed lag.
    dacht dat ik erg moest plassen maar viel ook erg mee...

    laten we stiekem hopen op een innesteling;)
     
  11. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik was nog vergeten te zeggen dat ik dezelfde symptomen had na mijn eerste poging zwanger te worden en toen was ik ook echt zwanger, helaas eindigde het toen in een vroege miskraam, ik heb op verschillende site's gelezen dat je ongeveer 5 dagen na je eisprong al een innesteling kan hebben en dat zou aardig kloppen! Denise we kunnen zowat gelijk testen zie ik... Spannend... hopen dat het 2 positieve zijn :D

    Liefs Wendy
     
  12. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het kan na 5 dagen al een innesteling plaats vinden en dan heb je mazzel als je ook nog voor je NOD test, maar het kan ook pas op de 10de dag.
    Heel verschillend met innestelingen en sommige kunnen het voelen.

    Groetjes Anna.
     

Deel Deze Pagina