Help!!! heeeeele lichte positieve sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anne1985, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Aangezien ik niet weet wanneer mijn NOD is ivm PCO heb ik de afgelopen weken al 4 x getest. Geen van de keren was een streep te zien. Tot vanmorgen... Ik heb een sensitest gedaan met ochtendurine en er is heeeeeel licht een positieve streep te zien. Zo licht dat je hem alleen met fel daglicht ziet en hij niet te zien is op foto's. Mijn vriend ziet hem ook.

Nu twijfel ik of het geen indroogstreep kan zijn. Ik heb het zelf nog nooit met sensitest gehad, bleven altijd helemaal wit. En zo niet, is het dan een goed idee om vandaag een clearbleutest te doen of kan ik beter een (paar) dag(en) wachten?? Pfff, ben op van de zenuwen.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb zelf ook met sensitest ( midstream, hartjesindicator) nog nooit een indrooglijntje gehad ..Ik heb het weleens over de dipsticks gehoord..Ik zou over 2 a 3 daagjes nog eens testen ,dan zou ie duidelijker moeten zijn ..

3. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik sluit me bij Marjon aan...de midstream schijnt beter te zijn dan de dipstick testen...

Een kruidvat 2 voor 5 misschien? Een stuk goedkoper dan de CB, die kun ja altijd nog doen...

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Die sensitest was in mijn vorige zwangerschap ook heel licht, terwijl de trekpleister test allang hardstikke duidelijk was.
    idd andere proberen!

5. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Hoi,
    Ik had bij de eerste test van sensitest ook een zeer licht nauwelijks zichtbaar streepje. Daarna is die gelukkig donkerder geworden. Heb toen voor de zekerheid 2 voor 5 van t Kruidvat gekocht en die was gelukkig donkerder.

succes

6. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    En hebben jullie dan meteen dezelfde dag al een andere test gedaan?? Ik ga zo naar kruidvat, maar twijfel of ik het vandaag of morgen zal doen.. (kan denk ik niet wachten)

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bij mij was het dezelfde dag. Anders koop je die 2 voor 5 euri, kan je vandaag en morgen ook nog een doen.
    Spannend hoor..

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Zijn er toch 2 voor 5 euro , je houdt er nog eentje over om later te testen !!

9. snoepjevdweek

30 okt 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik heb dus de sensitest xtra sensitive al 3 dagen achter elkaar gedaan, en 3 dagen lang hetzelfde lichte streepje dat maar niet donkerder lijkt te worden, maar ik zie hem wel degelijk, in het licht maar ook van veraf een klein streepje .. even breed als de controlestreep, maar of het nu grijs is of roze ..

daarom heb ik gisteren 2 voor 5 gekocht en dus ook gedaan, maar daarop zie ik echt NIKS. zo raar!

ik ben nu dus ook ontzettend aan het twijfelen of het een indrooglijntje is of niet ..

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ppff wat een gedoe altijd met die testen he.. Of niet duidelijk genoeg of ineens een hele roze vlek op de test...

Hoop voor je dat het raak is.. Mischien ff een paar dagen w8ten en opnieuw test doen? Succes ermee !!! ;)

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Heel herkenbaar jullie verhaal.. Ik heb in mijn album midstream sensitesten staan die ik 5 dagen voor nod en 3 dagen voor nod heb gebruikt.. Allebei hetzelfde iniminie streepje.. Dus had ik een stille hoop op een knaller van een test vandaag.. Maar helaas vanmiddag is mijn ongi doorgebroken.. Ben net thuis van het werk, ik denk doe toch nog even een test.. En ja hoor weer precies hetzelfde lijntje.. Binnen 5 minuten af te lezen.. Weet nu eigenlijk vrij zeker dat het niet aan mij ligt maar aan de testen.. De kv bleven bij mij inderdaad ook helemaal wit..

Heb de sensitesten ook voor mij ei te vinden, hiermee geen problemen.. Maar de midstream testen haal ik voortaan wel ergens anders.. Heel raar allemaal..

Ik heb sensitest laatst een mailtje gestuurd met de vraag of de midstream testen gevoeliger zijn dan de dipstick testen, want de dipstick testen bleven ook wit.. Dit was hun antwoord:

Beste...

In principe zou je geen vals positief testresultaat moeten krijgen. De midstreams zijn erg gevoelig en mogelijk nog iets gevoeliger dan de dipsticks. Je zit enkele dagen voor je nod in een moeilijke periode om een duidelijke testuitslag op een zwangerschapstest te krijgen. Vaak leidt dat tot twijfel, maar ja, je bent nieuwsgierig natuurlijk. Als je echt zwanger bent dan moet het zwangerschapshormoon HCG in je urine snel toenemen. Daarop reageert de zwangerschapstest. Als je 3 dagen na elkaar een test uitvoert moet het 2e lijntje steeds donkerder worden. Als je na een week nog eens test en je hebt al een redelijk donkere 2e lijn kun je wel met enige zekerheid zeggen dat je zwanger bent. Als het lijntje lichter wordt of weer
    verdwijnt heb je soms te maken met een hele prille afgebroken zwangerschap. Dit komt veel voor en blijft vaak onopgemerkt. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,
    Sensitest
    Robert

Voor de meiden die ook deze lichte lijntjes hebben, probeer een andere test, en vestig niet te veel hoop op die iniminie lijntjes!

Succes!

12. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

hoihoi!!!!

Als ik zou zweren zou k het doen bij KV 2 voor 5 testen, die zijn supergoed!
    Dus als ik jou was zou ik die gaan halen, hoewel dat nu denk ik niet meer kan. Als die helemaal wit blijven weet je het zeker, en als ze posi zijn zijn ze hartstikke betrouwbaar!!!

Succes meid ik hoop dat het raak is zou geweldig zijn!

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Nee raak is het niet, anders was ik niet ongesteld geworden.. Ik denk dat ik dan de volgende ronde de kv testen maar verder ga gebruiken.. Tis alleen zo jammer dat die testen je een stille hoop geven terwijl het niet raak is.. Maarja niet alle testen zullen even goed zijn..

Jij nog gefeliciteerd!! Geniet er lekker van..

14. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Nou meiden, heb zojuist een Kruitvattest gedaan.. Negatief :( Bah, word er zo verdrietig van. Door mijn PCO heb ik geen idee wanneer mijn NOD is, ik voel me zwanger, herken erg veel van mijn vorige zwangerschap. Mijn borsten zijn groter, gespannen. Moet vaak plassen en heb lage rugpijn. Heb erg veel last van gas (sorry ;)) Dus toen ik vanmorgen dat heeeele lichte streepje zag dacht ik: Eindelijk die positieve test.

Nu twijfel ik weer, de sensitest kun je 4 dagen voor je NOD uitvoeren, de KV test volgens mij officieel niet. Mijn man en ik zagen allebei een streep op de dipstick, ik heb er zelf nog nooit een indroogstreepje op gehad, maar nu lees ik dat het helaas wel eens voorkomt. En dan die negatieve KV test, die ik misschien wel te vroeg heb gedaan... *zucht*

Ik ga morgen niet testen, ik wacht tot vrijdag, dan ga ik het weer proberen :(

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Amigo: balen zeg!! :( Volgende keer idd maar de KV testen proberen of die digitale van CB en hopelijk kan je supervrolijk het nieuwe jaar in straks!! Komt vast goed! :)

@ Anne1985: lastig hoor! Maarrrrrrrr je weet ook niet wanneer je Nod is, dus misschien test je gewoon nog te vroeg. Blijf nog even lekker op het wachtbankje en idd gewoon later nog een testje. Succes!!

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    de dipstick testen zijn gevoeliger als de kv testen . ik hoop voor je over n paar dagen op n positieve kv test

17. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Nou meiden, ik kon me (natuurlijk) niet bedwingen en heb net nog een sensitest gedaan. Weer een streepje. Ik zag het ook meteen, hoefde er niet naar te zoeken zoals gisteren. Wel weer heel licht en niet op de foto te krijgen. Ik heb er ook maar een clearbleu tegen aan gegooid... niet zwanger. Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet zwanger ben, want ik maak mezelf helemaal gek op deze manier.

18. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Oh ja, en die dipsticks koop ik niet meer :(

19. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Stomme dipsticks! Anders probeer je het over een paar daagjes nog een keertje...is het weer niet dan heb je duidelijk een shopdag o.i.d. verdient! Screw it! :)

Deel Deze Pagina