Mijn moeder gaat over 3 weken op mijn zoontje passen, hij is dan ongeveer 11 weken. Ik moet alleen 1 uur en 20 min rijden om m te brengen. Kan ik in een keer doorrijden of toch even stoppen onderweg? Overdag stoppen vind ik niet erg, maar de terugweg wordt waarschijnlijk toch s avonds. Dan sta ik liever niet in me eentje bij een parkeerplaats of tankstation..... Nadeel is ook dat de maxicosi alleen op de achterbank kan, want ik kan de airbag niet uitschakelen. Dat zou speciaal gemaakt moeten worden en is behoorlijk prijzig. Denk dat ik iets met een spiegel ga proberen waardoor ik m toch in de gaten kan houden. Wat zouden jullie doen?
Ik zou gewoon in 1 keer doorrijden... Mits hij niet gaat huilen natuurlijk. Je mag een baby maar een bepaalde tijd in de maxi cosi hebben (maxi-cosi zelf zegt, om de 2 uur stoppen) en 1 uur en 20 minuten gaat wel denk ik...
Ik heb een spiegel hangen, kan wel op de voorstoel maar als het niet nodig is dan hou ik haar achterin. Via de spiegel kan ik haar wel zien. Ik zou, als hij rustig is, in 1x doorrijden. Vlak voor ik weg zou gaan in de mc en meteen bij aankomst er weer uit. Mijn meisje valt in slaap in de auto meestal dus dan is het niet zo'n succes om haar eruit te halen en vlak erna weer terug in de mc te zetten, dan rij ik liever door.
Ik zou in 1 keer doorrijden. Prima binnen de 'normen' en als ze het zelf volhoudt zou ik gewoon doorrijden
Doorrijden als de kleine slaapt, een pauze als de kleine moppert.. Het advies is max 2 uur per dag, maar als je 1 dag wat meer rijdt (bijv vakantie) en de dagen eromheen niet zoveel, dan is het nog geen probleem. Alleen even in de gaten houden of ze niet te warm worden, dus niet te idioot dik aankleden en dan de verwarming aanzetten...