opgezette klieren montgomery? let op: foto bijgevoegd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rianne2985, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Sinds een paar dagen heb ik extreem gevoelige tepels. Ook erg droog en nu zag ik voor het eerst dat de klieren rondom de tepel (montgomery geloof ik) opgezet zijn.
    Ik heb pas over een week mijn NOD, dus testen heeft nog niet zoveel zin. Wel geklust rond mijn eisprong. Daarnaast een continue gevoel dat ik ongesteld moet worden maar er komt niks. Lichte krampen zeg maar de hele dag door en een opgezette onderbuik.
    Zijn er vrouwen die ook van zulke verschijnselen (of andere) hebben gehad nog voor hun NOD en zwanger bleken te zijn?

2. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Ik heb dit altijd vanaf me eisprong tot me menstruatie. Dus kan er niks over zeggen helaas

3. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hoi Danielle,

Ik heb gelezen dat er inderdaad veel vrouwen zijn die vanaf hun ei tot aan hun menstruatie last hebben van gevoelige borsten. Even afwachten nog dus een weekje, dan kan ik testen 😊

Groetjes Rianne

4. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik had dat afgelopen maand ook, begon met jeukende borsten en daarna gevoelig en soms pijnlijk. Ook me tepels waren groter en de aderen waren duidelijk zichtbaar! Ook had ik veel last van andere symptomen waardoor ik dacht dat het raak was .. Helaas toch ongesteld geworden ! Wel anders dan normaal, misschien heeft er toch wat gezeten maar dat zou ik toch niet zeker kunnen weten.

Ik ga er in ieder geval niet meer van uit :)

Hopelijk is het bij jou wel raak, nog even geduld dan weet je het :)

Deel Deze Pagina