Hi allemaal, Ik ben nieuw hier . Sinds begin dit jaar proberen we zwanger te worden (oktober vorig jaar al wel gestopt met de pil). We gebruiken ovulatietesten, omdat mijn cyclus niet regelmatig is en steeds langer blijkt te worden. Deze ronde heb ik die van CB (paarse) gebruikt en had ik van maandag tm donderdag een knipperende smiley. Vrijdag was de test eindelijk positief, dus blij! We hadden al 1,5 week om de dag geklust en ook nog op zaterdagochtend. Gisteravond kreeg ik veel krampen en pijn in mijn rug en leek een heel kleintje bloed te verliezen. Maar sinds vanochtend verlies ik veel helderrood bloed en heb ik krampen. Lijkt wel of ik ongesteld ben geworden... Help! Hoe kan dit? Iemand ervaring mee, zo kort na een positieve ovulatietest? Het lijkt namelijk ook veel voor een ovulatie bloeding. Dankjewel alvast!
Ik heb een keer in mijn leven een ovulatiebloeding gehad. Ook met ovulatietesten getest dus wist vrijwel zeker wanneer deze ongeveer zou plaats vinden. Ik schrok me wild want het was echt veel, dus ik denk dat het wel kan hoor !
Ja dat is schrikken he, vind ik zelf ook. Had je toen ook krampen toevallig (zoals bij ingesteldheid)?
tijdens mijn menstruatie heb ik eigenlijk nooit krampen en voel ook mijn eisprong zelden dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry !
Hoi hoi, Ik ben in 2020 bevallen en toen ik zwanger was heb ik 1 dag ovulatie bloed gehad daar kom ik nu pas achter nu ik weer probeer zwanger te worden. Maar dit was mij dus niet opgevallen ik dacht dat ik gewoon heel kort ongesteld was geworden. Maar het leek voor mij toen op een gewone ongesteldheid waardoor ik dacht dat ik niet zwanger was. Het zou dus wel kunnen