Hoi dames, Ik heb vanochtend weer een ovulatietest gedaan na mijn menstrustie is dit dag 8. De vorige maand had ik heel laat een positieve test dus denk vanaf vandaag ga ik weer beginnen met testen en had gelijk een smiley van clear blue. Nu heb ik wel de cassete van afgelopen maand weer gebruik omdat ik nog sticks over had. Kan dit dan kwaad? Ik vind het zo vroeg ik heb meestal altijd laat mijn eisprong gehad en nu heb ik al een positieve ovu test! Uiteraard ga ik het vanavond voor de zekerheid erg gezellig thuis maken. Liefs J
Ik snap ook niks van mijn ei, 5e ronde strax en dit is dag 8 van mijn cyclus. Vandaag na mijn werk ga ik ook van clearblue nemen. Maar ik weet er nog niks over. Heb je tips voor my over het gebruik van dit merk?? Ik kan helaas geen antwoord op je vraag geven maar maak het maar inderdaad gezellig )
Je kunt ook op dag 8 of 9 een ei krijgen hoor... Mijn ei verplaatste ook wel eens van dag 12 naar dag 20 en andersom...
Ik ben er in de de hele MMM ook achtergekomen dat mijn eitje elke maand op dag 8 a 9 komt.... dus het kan zeker...
Clearblue besteld via internet, (goedkoper dan inde winkel) en voor de zekerheid geklust vanavond.. Voelde vandaag(dag8) wat steekjes enzo, misschien inderdaad kan m'n ei wel eerder komen.. Misschien is het altyd al zo geweest bij mij.. Ik vraag me af hoe de testen gaan werken bij mij.. Ik laat het weten! Slaap lekker allemaal)
Woensdag clearblue negatief, donderdag positief, vrijdag ochtend en middag negatief. Zaterdag niet getest en zondag positief.