Help!? Heel raar slijm/vlies verloren en maak me zorgen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DewiEsmeralda, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DewiEsmeralda

4 mei 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier dus heb voor de zekerheid dit berichtje op 2 plekken geplaatst omdat ik niet zeker weet waar het thuis hoort. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen.
    Vanmiddag heb ik heel raar slijm verlies gehad. Ik schrok er echt heel erg van, heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb endometriose, dus heb wel vaker raar bloedverlies gehad met klontjes etc. Maar dit was bizar. Ik ben sinds een paar maanden gestopt met de orgametril dus misschien heeft het daar iets mee te maken?
    Vanuit het niets voelde het alsof ik ongesteld werd. Ik ging naar de wc om het af te vegen en ik zie een klont/sliert van zoon 5 bij 2 centimeter.

Gek genoeg was het niet echt bloed. Om de klont zat doorzichtig slijm heen en de klont zelf was een beetje Bruinig. Omdat ik dit nog nooit had gezien raakte ik het aan, ik kon er ook echt aan trekken en het was net alsof ik echt een vlies in mijn handen had, het was ook echt stug en brak niet:$. Het was Bruinig doorzichtig vlies met een paar rode draadjes er in. Daarna nog een paar keer afgeveegd, het zelfde soort slijm maar dan Veel minder. Het gekke is dat er dus niet echt bloed bij zat zoals bij menstruatie en ook geen bruin bloed. Ik heb nu ook geen bloedverlies.

1 of 2 dagen terug had ik als het goed is mijn eisprong en heb 1 dag daarvoor seks gehad. Dit is dan toch veel te vroeg voor een innesteling? Ik had vanaf de avond na de gemeenschap al wel een beetje hele lichte krampen in mijn buik. Ik voel altijd mijn ei sprong maar deze keer niet duidelijk, op de lichte krampjes na.
    Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik hoop echt dat iemand iets weet, want ik kan nu niet de gynaecoloog bellen en maak me toch wel zorgen.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je gisteren of eergisteren je eisprong had, kan het niks met een innesteling of zwangerschap te maken hebben. Daar is het veel te vroeg voor. Er is helemaal geen zwangerschapsweefsel, mocht er eventueel een bevruchting aan de gang zijn. Een eicel is microscopisch klein en een vruchtje ontstaat pas als je vijf weken zwanger bent.

Wat het wel is, geen idee. Misschien heeft het met je eisprong te maken. Dat het bijvoorbeeld een prop cervix-slijm is, wat bij je baarmoedermond vandaan komt. Dat slijm is wel doorzichtig en kan ook wat bruinig zijn, als bijvoorbeeld een adertje van je baarmoedermond gesprongen is. Of dat je tijdens de eisprong een beetje bruinverlies hebt gehad, wat je nu in de slijmprop terug ziet.

Deel Deze Pagina