Ook dat moet gebeuren

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silly, 29 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Nou deze maand is erg druk.
    We zijn onze woonkamer aan het schilderen en de vloer moet eruit.
    Dan ook nog eens de feestdagen er tussen door.
    Dus je begrijpt aan het eind van de dag hebben ik en m'n vriend het wel gehad. Dus een extra klusje ;) zat er niet zo vaak meer in.

    Dus ik ga ervan uit dat het deze ronde niet raak is. Vind het eigenlijk niet zo erg want m'n zoontje is van september dus zou het deze keer wel raak zijn ben ik weer in september uitgeteld. Is natuurlijk geen ramp maar heb de voorkeur aan een andere maand.

    In 2006 gaan we er gewoon weer tegenaan en wie weet.

    Succes iedereen die bezig is met zwanger worden.

    Silly.
     
  2. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ja, jij ook succes met het verbouwen en dat het maar een heel vruchtbaar 2006 mag worden!!
    liefs, annelies
     
  3. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Haha, Silly je zit in (bijna) hetzelfde pakket als ons! Mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht en zitten er al in, maar zijn sinds november al bezig met verbouwen en, behalve de slaapkamer, is er nog niets af! Er wordt nu in de woonkamer wel druk gestuucd dus die is voor het nieuwe jaar wel af. Maar dan moeten we ook nog de vloer doen en de rest van het huis (studeerkamer, kinderkamer, gangen, toiletten, keuken, enz).

    Dan ben ik wel blij dat we ook nog niet aan het klussen zijn voor iets anders.... ;)

    Ik hoop in ieder geval, net als Annelies op een vruchtbaar 2006 voor jou! En dat jullie huisje maar snel af mag zijn!

    Liefs,

    Daphne
     
  4. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Daphne.
    Ja erg hè zo'n verbouwing; ben blij als het klaar is.
    Zo te lezen duurt dat bij jullie nog wel even.
    Maar klussen (om zwanger te worden) jullie nu helemaal niet?
    Wil je wachten tot de hele verbouwing achter de rug is.

    Jullie ook succes met de verbouwing.

    Silly
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Kan wel heel positief werken zo'n verbouwing! Zet je gedachten op iets anders :)
     
  6. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Silly,

    Lees mijn verhaaltje hier even:

    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 3901#43901

    Dan begrijp je meteen waarom ik inderdaad niet aan het 'klussen' ben...jammer genoeg.

    Ik ben ook echt superblij als het eindelijk achter de rug is! God god, wat duurt zo'n verbouwing lang en wat kun je je daar in vergissen he! :( En ik heb zo'n vriend die ALTIJD energie heeft en dus ALTIJD bezig is met het huis. Ook al is er niets te doen, dan loopt hij nog in z'n verbouwkloffie door het huis om toch te kijken of er iets te doen is! hahaha :)

    Liefs,

    Daphne
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Oooo nou begrijp ik het.
    Maar je bent al wel gestopt met de pil dus wie weet heb je al wel een kindje de volgende kerst.

    Succes met jullie huisje en hoop dat jullie er gauw klaar voor zijn om de "grote" stap te nemen.

    Succes.

    Silly
     

Deel Deze Pagina