Hallo meiden, Ik was 9 november voor het laatst ongesteld. Daarna heb ik een bloeding gehad van ongeveer 3 dagen maar niet heel veel en het was meer bruinachtig slijm (sorry!) en dat was op 9 december. Voor 9 december had ik elke keer al lichten strepen op mijn test.. zie mijn vorige berichten. Ik heb de huisarts gebelt, omdat ik mij toch echt niet lekker voel en ik barstende hoofdpijn heb. Ik vertelde ook dat ik al strepen had op me test maar niet donkerder werden, en dat ik ook gebloed heb met dat bruinactige slijm op 9 december. Nu moest ik een week na 9 december weer een test doen van de huisarts, en die heb ik nu net gedaan met dit als resultaat. Ik zie toch echt een hele duidelijke streep. Ik heb al dagen hoofdpijn en mijn borsten staan op klappen. Heb ik misschien een innestelingsbloed gehad? Want het lijkt mij als het mis was, dat de testen niet donkerder worden, voorheen waren ze veel lichter. De huisarts wilt voor de rest niet veel doen, hij zegt een streep is een streep en dus zwanger. Wie moet ik nu inlichten, ik zal graag willen weten of het allemaal goed gaat en zit, en zal ik een claerblue kunnen doen want ik zal ook niet weten waar en hoe ver ik nu in de zwangerschap zou kunnen zitten.. weet alleen dat 9 november echt een goeie menstruatie was en die van 9 december duurde maar 2 twee dagen rood bloed en 1 dag bruinerig slijm.
Ik zie op de foto een grijze lijn.En je plast altijd streepjes op de kv...Ik zou nog niet van een zwangerschap uitgaan.
Nou nee hoor pipo misschien op de foto is het grijs maar hij is knal roze. En zulke dikke strepen heb ik niet gehad waren allemaal licht na mijn bloeding lopen ze op.
Gewoon je bloed laten controleren op hcg. Echo heeft geen nut. En als er hcg is gevonden dan maandag nogmaals bloedprikken om te kijken of de waarde oploopt. Ik kan ook geen knalroze streep ontdekken, maar lichtroze komt vaak grijzig over hier op het forum
Okee maar kan ik na een bloeding nog zwanger zijn? En moet ik me huisarts dan bellen of naar een verloskundige.
Ja jammer dat het hier grijs lijkt want hij is echt roze. En nee ben niet zeker van me eisprong.. maar vondt mijn bloeding raar en heb barstende hoofdpijn en voel me anders dan anders
Ik zou aan je huisarts vragen om een bloedtest hcg, en dan na het weekend herhalen, dan kun je zien of het goed oploopt. En ja je kunt een bloeding hebben als je pril zwanger bent, het kan dan twee kanten opgaan. Ik vind je streep niet knal maar hij staat er wel. Hoe lang zou je nu zwanger zijn?
Ik zou eerst afwachten of je wel zwanger bent,hij kan ook op een eisprong reageren.En je bent bekend met streepjes plassen die niets betekenen. Als je zwanger bent wordt hij vanzelf donkerder. Dus zou voor nu nog niemand bellen.Of een bloedtest idd
Ik heb geen idee hoever ik nu zal zijn.. denk rond de 5 weken aangezien mijn laatste menstruatie. De testen zijn vele maler donker dan hiervoor.. de upload vervaagt de test. Na mijn bloeding lopen de testen op. Ik ga zo wel mijn huiarts bellen en vragen of ik vandaag nog terecht kan. Bedankt meiden.