alissa / alicia britney caylin / chalissa demi / dewy evy fenna gianna hannah ivana / isa joanna / jalissa/jaleesa /jenna/jaydie kyra/kaylie/kyenna luna / larissa / lana / lorena ryvana / serena / senna / toen ik zwanger was van ons zoontje hadden we voor een meisje de naam senna toen we voor een 2e kindje wilden gaan was mijn man al daarvoor helemaal weg van de naam demi , maar nu is mijn beste vriendin bevallen en haar kindje heet demi dus de naam demi valt voor ons af en nu blijft bij man bij de naam dewi , hij komt steeds terug bij dezze naam hoeveel namen ik ook al heb oopgenoemd , wie vult het lijsje aan
misschien is dit iets, met betekenis erbij. sem heet je zoontje daar past bij bij Sadie = prinses Neena = meisje
Sem & Senna vind ik best kunnen eigenlijk, zolang je Senna maar volledig uit blijft spreken en er geen Sen van gaat maken. Sem & Sally Sem & Leona Sem & Ilana / Imara Sem & Nena
Roxy Jana Joëlle/Joëlla Jaylee Jalina/Yalina Nowy Nova Nikki Noëlle Nela Nena Lexi Lana Lina Lola Dilana Yara Mila