help help help, slaapdrama 17 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door muis26, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh oh oh we weten het niet meer hoor! sinds 3 weken wil Sam dus NIET meer slapen. uren zijn we met hem in de weer en dat begint best pittig te worden met nog een 6 weken oude baby erbij.

Wij altijdddd opscheppen dat Sam altijd meteen gaat slapen, en nooit moeilijk doet en nooit wakker wordt.

Nou die tijd is voorbij. Overdag wil hij amper naar bed. en als ie dan na veel heen en weer lopen naar boven eindelijk in slaap valt wordt ie altijddd huilend, soms hysterisch wakker.
    Savonds zijn we ook altijd 1 a 2 uren met m in de weer voor hij eindelijk slaapt. en hij wordt sinds deze week ook snachts overstuur wakker., wil dan alleen nog maar tussen ons in slapen.

We hebben echt alles al geprobeerd.. zetpil (misschien pijn?) bedje verplaatsen, lampje aan, erbij liggen, erbij zitten, sterrenhemel boven zn hoofd gemaakt, nu ligt ie in een kleiner kamertje van de baby... later naar bed, eerder naar bed. niks helpt. en ik weet echt niet meer wat nu te doen..

hoort dit bij de leeftijd? iemand hier ervaring mee?

:(

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier hebben we het ook gehad (helaas), maar denk dat het bij de leeftijd hoort en het een soort van fase is. Bij jullie duurt het nu al 3 weken zo te lezen dat is wel aardig lang. Hier was het na een weekje weer normaal gelukkig.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hier ook.. moedeloos wordt je ervan.
    Ik denk nog steeds aan pijn in haar buik, maar de laatste dagen lijkt het ook wel honger.

Onze meid heeft altijd goed doorgeslapen. Werd zelden wakker en nu.... iedere nacht wakker! Hup flesje erin en ze slaapt weer door. Ik hoop zo dat dit een fase is.

Deel Deze Pagina