help....

Discussion in 'Miskraam' started by MissC, Oct 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissC

MissC Actief lid

Oct 10, 2008
    124
    0
    0
    Belgie
    hey!
    ik ben 7 dagen overtijd en heb 2 positieve testen gehad!
    maar toen ik daarnet naar de wc ging heb ik bruinverlies opgemerkt.
    ik heb ook menstruatie buikpijn ,maar al van het begin!
    ik ben bang dat er iets mis is....

heeft iemand hier ervaring mee?

2. lied

lied Lid

Sep 9, 2007
    48
    0
    0
    Apothekers-assistente
    Nieuwerkerk aan den IJssel
    Hai MissC
    ik durf er eigenlijk niks over te zeggen. Het ligt er maar net aan hoe erg die pijn is en waar die zit. Aan de zijkant is het bandenpijn, in het midden is het vaak fout. Maar dat heb ik alleen maar gelezen. Over bloedverlies in de zwangerschap heb ik gelezen dat het vaker voorkomt. Zelf heb ik geen goede ervaringen met bloedingen maar collega's hadden wel bloedingen de hele zwangerschap door
    probeer je niet te druk te maken en ik hoop voor je dat het allemaal goed zit
    liefs en sterkte

3. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

Sep 24, 2008
    635
    0
    0
    China
    Hi,
    Ja ik heb hier wel ervaring mee:
    - mijn eerste miskraam begon met bloedverlies, maar werd snel rood. Met een echo werd duidelijk dat het niet goed zat en heb ik enkele weken later een curretage gehad.
    - met de zwangerschap van mijn dochtertje had ik met 9 weken bruin bloedverlies. De verloskundige zei toen wel direct dat bruin bloedverlies, oud bloed was en waarschijnlijk van de innesteling was. Op de echo bleek het inderdaad goed te zijn
    - in maart had ik weer een miskraam. Dit begon weer met bruin bloed, maar werd ook weer snel rood en 2 dagen later zette het goed door.

Het kan dus alle kanten nog op, maar zolang het bruin blijft zou ik me niet teveel zorgen maken (tja makkelijk gezegd).

sterkte

Share This Page