bedoel eigenlijk dat is gisteravond om 23.00 nog een posi test had dus dan komt ie tussen de 24 en 36 uur dus nu 25 u geleden hahaha moet snel weg nu ik ga klussen tot morgen dames ciao
goede morgen dames ! nou gisteravond dan toch nog ff geklust . nu maar wachten he . morgen een afspraak bij de huisartsmaar niet voor dat hoor ,tis voor me voet een heel verhaal ga ik jullie niet mee lastig vallen maar lijkt wel ontstoken. hoe zit dat nu mag natuurlijk geen antebeotica (als ik t goed schrijf) ben benieuwd wat ie eraan doet
pppffff mijn ongi krampen beginnen nu hevig door te zetten had vanmiddag 2 flinke steken aan de linker kant moest echt ff krom zitten.. heb net me ei gehad kan toch nu al niet ongi worden ofwel
Ik heb ook nog pijn in mijn buik, maar het zijn geen ongi pijnen, het voelt iig niet lekker. Misschien komt het wel door al het vele klussen weet imand dat of het daar door kan komen?
ik heb echt de ongi steken maar heb dat als ik me ei heb ook en nu dus weer had vanmiddag 2 steken deed echt zeer gewoon
Het kan van je eisprong zijn. Helemaal als je maandag om 23:00 posi had getest, dan is het niet gek als je nu dus pas je eisprong hebt gehad. Sowieso kan ovulatiepijn langer duren. Soms wel een paar dagen. Ongi worden kan niet als je net je ei hebt gehad
maandag was ie al negatief zondag avond om 23.00 was ie nog positief. denk dat je t verkeerd gelezen of begrepen had
ohja, als ik verder terug lees dan staat t wel op maandag. naja hihi, komt denk ik omdat je ergens op reageerde en dan lijkt t niet meer te kloppen. Maar ja, maar niet uit. Volgens mij heb je hoe dan ook lekker doorgeklusd
word zo gek van onzekerheid pppffff wil t gewoon weten maar dat gaat niet haha maar iig mijn laatste posi ovu test was op zondag avond om 23.00 hahah en heb zondag morgen en gister avond nog geklust dus hoop dat t goed komt