He meiden... Ik kwam deze site tegen in mijn zoektocht naar meer informatie over vrouwelijke seksualiteit en dergerlijke. Ik vond deze voor hier wel heel toepasselijk en educatief voor vrouwen die ook hun baarmoedermond en cervixslijm controleren. Deze dame heeft er werk van gemaakt om elke dag gedurende één cyclus een foto te trekken van haar baarmoedermond en is zo vrij geweest om dit met de wereld te delen... Dus ik dacht: ff linken! My Beautiful Cervix: The Cycle of the Cervix Revealed Zo... we zijn weer een stap verder in het ontdekken van onze anatomie en cyclus! Liefs!
@thelady: dat je dat gevonden hebt, zeg... heb het even gelezen en het is wel interessant, maar het stomme is dat het natuurlijk ontzettend verschilt per vrouw, helaas... Maar ik vond het wel interessant, aangezien ik ook altijd mn slijmies in de gaten houd...
Hmm ik twijfel tussen fascinerend en GOOR Hoe maak je zo'n foto eigenlijk. Niet met een normale telelens schat ik zo
Ik vond het erg interessant!!! Super dat je deze link hebt gevonden. Zo krijgen we inderdaad een goed overzicht van hoe alles er nou "uit ziet" zo die dagen. Nogmaals super!
gedver!! hoe haal je t in je hoofd hier fotos van te gaan maken, maar goed misschien wel leerzaam. Al had ik genoeg aan afscheiding in de gaten houden.
Mijn god... Hoe ze dat voor elkaar gekregen heeft... Maar toch ook wel interessant hoor... Mij is een ding opgevallen, rond haar eisprong had ze echt ontzettend veel en stretchie slijm... Ziet dat er bij jullie ook zo uit? Zo erg, en zo veel is het mij nooit... Is dat abnormaal, of zou dat kunnen betekenen dat de zaadjes het bij mij ietsje moeilijker hebben???
Hehehe dat d8 ik dus ook heeeeeeeej zoveel slijm heb ik niet.. Ik ontdek uberhaubt nooit slijm kan aan mij liggen En goor neuh vind ik niet ben ergere dingen gewent..
Word er een beetje misselijk van, haha!! Maar wel interessant zeg! Knap dat je zulke foto's in zo'n klein gaatje kan maken, hihi
Er staat bij hoe ze de foto's gemaakt heeft,met een plastic eendebek,macro stand op een gewone digitale camera en haar vriendje heeft een zaklamp vastgehouden. Het is wel itressant op zich maar vind het apart dat een vrouw deze foto's van zichzelf maakt,maargoed wie ben ik!
Heel interessant om te zien, ik las vaker dat meiden hun bm lager hadden etc etc, kon me er geen beeld bij verzinnen, maar begrijp het nu wel.. Wel herken ik bij mezelf vruchtbaar slijm dus gek om te zien hoe het veranderd tijdens dat proces.. dus echt leerzaam.. dat het geen model foto's zijn lijkt me logisch , maar goed, het gaat om wat je ervan kunt leren en dat heb ik