Bloedverlies bij druk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nientjje, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Is er iemand die dit herkent? Als ik druk zet tijdens ontlasting verlies ik rood bloed uit vagina. Ik verlies nu al een paar weken wat bruin bloed met stolsels en slijm, tussendoor ook nog ongesteld geweest (denk ik, onderscheid maken is moeilijk), maar het bloedverlies houdt aan. Ik ga sowieso deze week naar de huisarts, maar misschien is er hier iemand die het herkent?

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik ben naar de huisarts geweest. Daarna bloed laten prikken, want hij dacht dat ik een mk had gehad. Ik super ongerust natuurlijk, gelukkig blijkt uit de uitslag van niet. Waarschijnlijk een hormonale stoornis en nu zit ik aan de hormonen. Volgende week zou ik mijn ovulatie hebben en zouden we er voor het eerst voor gaan. Nu niet meer dus, want met deze medicatie mag ik niet zwanger worden. Ben aan de ene kant verdrietig omdat het niet kan, maar aan de andere kant opgelucht dat ik geen mk gehad heb.
    Mijn cyclus verliep de hele tijd goed tot nu we er aan willen beginnen. Heel vervelend!
    Maar goed....ik kom voorlopig niet meer op dit forum, daar word ik alleen verdrietig van en als ik iets lees wat niet goed is, dan ben ik meteen bang dat ik het ook heb. Dus even afkicken. Succes iedereen!

Deel Deze Pagina