veel afscheiding/slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pippel, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Mijn vruchtbare periode is voorbij.. volgende week donderdag heb ik mijn NOD, nu heb ik al een week ofzo heeel erg veel slijm.. ik voel het echt zo lopen en moet het steeds afdoen. Weet iemand of dit nog steeds vruchtbaar slijm kan zijn? of zou ik al zwanger kunnen zijn? Ik heb niet echt klachten het enige dat ik iets meer trek heb in lekkere dingen en af en toe hoofdpijn, maarja ik weet uit ervaring dat het allemaal niets hoeft te betekenen..

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hoi,

na je EI is het heel normaal meer slijm te hebben, zeker als het wit van kleur is, en ietsje dikker-plakkeriger.
    Sommige beschrijven het zoals yoghurt of quarkig.
    Dit produceert je lichaam onder invloed van progesteron nadat je je EI gehad hebt.
    Sommigen waren zwanger toen ze het bemerkten, anderen zeggen juist van niet.

Verschilt dus van vrouw tot vrouw en waarschijnlijk ook per cyclus.
    De 2 maanden waarin ik een goede EIsprong had, had ik het ook heel erg sterk, dus ik denk dat je daaraan een beetje kunt meten of je een goed EItje hebt gehad of niet.

SUCCES verder, en hopelijk is het deze ronde raak voor je.

XXX

3. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie!
    Normaal heb ik altijd slijm net een paar dagen voor mijn Ongi, dus dat zou nog moeten komen dan, en ook duidelijk vruchtbaarslijm tijdens die paar dagen maar daar ben ik nu alweer voorbij.. vandaar dat het mij zo opviel en ook zo veel dat heb ik normaal nl nooit..;)

4. fuJ

fuJ Actief lid

19 mrt 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland
    Ik had dat ook vrij direct na mijn ei, heb het momenteel ook nog steeds en ik ben ZWANGER! Het is nog steeds meer dan normaal! Hopelijk is het voor jou ook een goed teken, ik hoop het! Succes!

5. pippel

pippel Lid

1 apr 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder nog klachten? Ik heb eigenlijk verder helemaal geen klachten behalve dan de lekkere trek.. maar we hebben deze keer maar 1x geklust ivm omstandigheden, dus ben benieuwd..

6. fuJ

fuJ Actief lid

19 mrt 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland

Ik ben ontzettend moe en zo nu en dan buikpijn. Geen steken of zo, maar toch vervelend en maakt je zo onzeker!

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik had ook al voor NOD veel meer afscheiding en bleek ook zwanger te zijn.

FuJ, jij hebt dus ook nog steeds veel afscheiding?? IK denk elke keer dat er bloed komt, ren naar de WC en maak me druk om niets. Afscheiding elke keer weer...

8. fuJ

fuJ Actief lid

19 mrt 2010
    107
    0
    0
    Provincie Flevoland
    Dat had ik inderdaad ook, was continu bang dat het bloed was. Maar niet dus... Gisteren eerste echo gehad, super!!! Ik zie dat je ook zwanger bent! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina