Help help help

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vrouwtjexxx, Apr 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Zucht waar moet ik beginnen, mijn cyclus de afgelopen maanden was 26 dagen, inmiddels zit ik alweer op dag 36 en had ik vorige week een licht posi-test.
    Maar goed, ik ben een maand geleden weggegaan bij mijn partner, ik begrijp hier niks van. Hoe kan ik ineens zwanger zijn?!
    Ik spoot puregon de afgelopen maanden, afgelopen maand heb ik 5/6 dagen gespoten en ben ik gestopt omdat we uit elkaar gingen. Ik had niet verwacht dat daar een eitje uit voort zou komen en heb ook geen pregnyl gespoten of naar de dokter geweest. Ik was gewoon aan het wachten op mijn maandelijkse periode, maar die komt maar niet!

Ik raak nu wel in de stress, want sta er alleen voor...
    :(:(:(

2. Wilma06

Wilma06 Actief lid

Apr 3, 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik zou nog een test doen dan heb je tenminste wel zekerheid.
    Mocht het positief zijn zal het even moeilijk zijn voor je

Heel veel succes !!

3. ecl

ecl Niet meer actief

Ik sluit me aan bij Wilma, doe nog een test!
    Hebben jullie nog wel gemeeschap gehad? als dat niet zo is dan kan je niet zwanger zijn of je bent al wat verder.

In je onderschrift is duidelijk te zien dat je gelovig bent, dus dan sta je er nooit alleen voor;). Maar meis het zal toch wel heel pittig worden!
    Dat jullie uit elkaar zijn betekend trouwens toch niet dat hij dan geen vader voor zijn kind wil zijn?!

Eerst maar eens testen en dan gaan we verder kijken hoe verder, ik typ we omdat ik en vele andere hier je vast tips adviesen en natuurlijk steun willen geven. Kortom je staat er hoe dan ook niet alleen voor!

liefs ecl

4. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er morgen maar weer een testje tegen aan gooien, denk niet dat ik nog een test nodig heb, weet het gewoon. Zucht.

ECL: Hartstikke bedankt voor je motiverende woorden! Dat waardeer ik echt heel erg! xxxx

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Inderdaad: je staat zeker niet alleen. In meerdere opzichten. Mocht je inderdaad zwanger zijn, dan vind ik het een prachtig geschenk en ik sluit me aan bij de eerdere schrijfster dat je ex ongetwijfeld wel een goede vader kan zijn.

En neem aan van iemand die het vrijwel helemaal alleen doet: het is echt te doen. Alleen al via dit forum krijg je echt bergen steun en soms ook geweldige hulp geboden!

Heel veel sterkte met alles!

6. ecl

ecl Niet meer actief

Vrouwtje graag gedaan meis!
    Het komt goed, echt waar!
    Je hebt dus heel sterk het idee zwanger te zijn, denk zelf dat die kans ook wel groot is aangezien je al een licht positieve test hebt gehad.

De test geeft je duidelijkheid

En wij(ik) staan voor je klaar!
    Liefs ecl

Share This Page