Ik lees toevallig iets over fluimucil tegen overstimulatie. Heeft iemand hier ervaring mee? Gewoon de fluimucil die ik bij de kruidvat kan kopen zeg maar? Nog nooit van gehoord dat dit bij ohss gebruikt kan worden/voorkomen. En ook om overstimulatie tegen te gaan eiwitrijk voedsel eten? Wat is dan goed om te eten om overstimulatie te voorkomen?
Nog nooit van gehoord... Als dit zo was, dan zou het wel geadviseerd worden door de gyn, neem ik aan. Want het zou een simpele oplossing zijn, waarmee je een mogelijk heftige complicatie kunt voorkomen.
Kreeg ik alle keren op recept hoor Vond t echt niet erg aangezien ik het ook had. Het is om je longen vrij te houden van vocht wat kan gaan lekken bij overstimulatie, pure voorzorg.
Ik heb bij de eerste icsi poging, wat mijn dochter is geworden, ook zware overstimulatie gehad. Ik moest toen ook fluimicill nemen, geen idee waarvoor t precies was, maar t hielp bij mij goed. Maar zou t niet ter voorkoming gaan gebruiken, als je t hebt, dan op recept vragen. Heb ook geen idee meer van de dosis, die ik moest nemen.
Dosis is 3 x daags 1 bruistablet 600 mg. In het vu schijnen ze dit dus voor te schrijven bij overstimulatie. Ik heb ook erge overstimulatie gehad dus was me een beetje aan het inlezen of er inmiddels al iets voor zou zijn en zo kwam ik bij fluimicil uit.....en sprtdrank schijnt ook goed te zijn....