Help Help Help

Discussion in 'Voeding' started by nancy1981, Jan 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    Sinds afgelopen maandag wil ons zoontje van bijna 12 weken ( morgen ) niet meer zo goed drinken
    Dinsdag dronk hy wel wat van zijn fles maar spuugde toen ook weer alles uit en dit gebeurde nog een paar keer deze dag
    We zijn toen naar de huisarts geweest maar ze zei dat alles in orde was en het waarschynlyk een griepje zal zijn
    (ookal hoest de kleine wel heel veel en roggelt hy ook heel erg )
    we hebben hem toen dinsdag avond een op recept gekregen zetpil gegeven voor tegen het spugen en toen ging het goed
    woensdag heeft hy toen alles binnengehouden en vroeg zelf om een flesje van 60 cc extra
    maar donderdag ( gisteren ) wilde hy weer niet drinken en spuugde weer alles uit
    hy krijg normaal gesproken 5 flessen van 180 water en 6 schepjes
    Vanmorgen gaf mijn man hem dan ook een flesje van 180 cc en 6 schepjes en toen dronk hy maar liet wel 60 over.
    daarna wilde hy alleen maar slapen
    Hy werd toen om 11.00 uur wakker en deed niks anders dan heel erg sabbelen op zijn handjes ik maakte hem een flesje en hy dronk ervan maar weer 60 cc over
    tot nu toe heeft hy dit wel nog binnengehouden
    maar krijgt hy nu dan niet veel te weinig binnen nu ?
    want normaal is het dus 1050 over de hele dag en nu vaker maar 750 als hy alles binnehoud kan dit kwaad ?
    hy doet ook steeds met zijn tong naar buiten duwen wat zou dit kunnen zijn eventueel ?
    en heel veel speeksel loopt langs zijn mondje af ?

alvast bedankt
    groetjes nancy mama van Sem

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Zijn er geen tandjes in aantocht? Jelle zit ook steeds zo te frotten met zijn tong als hij een tandje krijgt... Nou is 12 weken wel erg jong, maar Jelle was ook maar net 4 mnd toen hij de eerste kreeg... En hij begon dit gedrag ook al eerder te vertonen...

En 750 ml is voldoende hoor... Als hij niet meer wil kun je het er toch niet induwen.. Probeer anders wat vaker een klein flesje aan te bieden.. Misschien dat dat werkt...

Succes ermee!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft dit ook rond die periode gehad... zolang ze maar aan het minimum aan vocht kwam probeerde ik me niet te druk te maken, zij had ws ook een griepje.

Share This Page