Hallo allemaal, Wij hebben vanmorgen een pretecho gehad en Olivier krijgt een broertje! Welke naam past er goed bij Olivier? Met bijvoorbeeld dezelfde aantal lettergrepen (3 in dit geval) en we willen graag een internationale naam die net zoals Olivier ook in het buitenland kan, dus bijvoorbeeld geen Floris of zo. Kunnen ze niet uitspreken in Amerika. Alvast bedankt voor het meedenken.
Valentijn vind ik inderdaad erg schattig om past goed bij een Olivier maar inderdaad zoals je al zegt wordt een erg lastige naam in het engels En ik ben bang dat Christopher als afkorting Chris wordt en dat vind ik niet zo leuk.
Elias vind ik niet zo'n leuke naam en vind ik ook niet echt bij Olivier passen. Laurens is daarentegen wel leuk!
Ik vind Elias eerlijk gezegd ook niet zo mooi bij Olivier, maar om uit te leggen waarom ik dat vind, is wel moeilijk. Laurens vind ik wel superleuk bij Olivier.
Ik heb geen inspiratie om je verder te helpen maar ik moest toch even kwijt dat ik Olivier echt een onwijs leuke naam vind!
Ik vind de naam Elias in een heel ander genre zitten dan de naam Olivier. Olivier is meer een 'hockeynaam' om het maar zo te zeggen, daarom vind ik een naam als Laurens of Jonathan oid er wel goed bij passen. Als ik aan Elias denk, denk ik aan een donker kindje. Niks mis mee natuurlijk, maar ik vind het niet echt goed bij Olivier passen!
Ik vind Olivier en Laurens idd ook hockeynamen! Olivier stond bij mij overigens echt ver bovenaan op m'n lijstje jongensnamen, vind ik echt zo'n leuke naam, maar mijn vriend vindt het helemaal niks
En wat vinden we van Olivier en; - Julius - Tobias @Linda, gelukkig is Milan ook een hele mooie naam voor een stoere jongen!