Bijna verkeerd vernoemd! :S

Discussion in 'Babynamen' started by Janneke21, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ja dat zou toch wel even een blunder zijn geweest.
    Mn vriend is geadopteerd en we zouden ons kindje als 2e naam naar zijn biologische opa vernoemen.
    Alleen die naam blijkt nu dus niet te kloppen! :S
    We dachten "Joél", maar het is "Joao".
    Die naam vind ik maar erg lastig uit te spreken en ook niet goed klinken in combinatie met de eerste/roepnaam Jayro.
    Wat zullen we nu doen... Jayro Joao staat leuk, maar ik krijg het mn mond niet eens uit, dus dat wordt niets :)
    Wel willen we graag een 2e naam die begint met een J. En de 3e naam zal Bastiaan worden. Jayro Joél Bastiaan was de bedoeling, maar ja..
    Nu dan maar iets totaal anders, want Joél vond ik leuk als het vernoemd zou zijn, maar nu niet meer :S Of toch kiezen voor gewoon Jayro Bastiaan?

Iemand ideeën/tips? :) Sowieso zijn nu dus Braziliaanse/Portugese namen die beginnen met de J erg welkom.

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Juliano
    Jorge
    Joaquim
    Jairo
    José

3. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    ideetje: kan je niet zeggen dat Jayro een vernoeming is, verbasterd van Joao? Of is dat te vergezocht? Ik vind Jayro Joao ook wat lastig, het lijkt erg op elkaar. Van de andere kant is het een 2e naam en dus vooral voor formulieren. Dus als je wilt vernoemen, zou ik het goed doen.

4. Anne81

Anne81 Actief lid

Nov 26, 2006
    168
    0
    0
    ja dat zat ik dus ook al te denken! Het lijkt zoveel op elkaar dat het een verbastering zou kunnen zijn

5. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    hihi wat grappig mijn oudste zoon heet Damian Willem Bastiaan vernoemt naar bijde opa´s
    En onze jongste heet Ruben Menno Hendrik vernoemt naar bijde overgroot opa´s.

Succes!

Liefs

6. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Je kan toch Jayro Bastiaan Joao doen ,dan klinkt het wel.

7. Bianca18

Bianca18 Actief lid

Sep 20, 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Ja dat klinkt wel leuk! ;)

Liefs

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik merk aan de antwoorden dan jullie Joao bijna hetzelfde uitspreken als Jayro.

De uitspraak is ingewikkelder zjwauw

9. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik weet wel hoe je het uitspreekt, maar als je er Bastiaan tussen zet val je er niet zo over.

Share This Page