Hallo meiden allemaal van harte gefeliciteerd. Ik heb een vraag, had m ook gesteld bij worden. Ik ben feb gestopt met pil. 1x 31 dagen toen mk nu al 2 x netjes 28 dagen. Dinsdag was mijn NOD, woensdag rond 2330 toen ik naar bed ging een beetje bruin bij afvegen.... dacht ongi gaat door zetten vannacht dus tampon drin. Maar smorgens maar een drupje bruin. Dus ff zon dun inlegkruisje het is super weinig... tot zelfs niks. Nu do ook en vandaag eigenlijk al niks meer. Mijn vorige ongis waren heftig en veel bloed vanaf het begin... kan iemand me helpen. groetjes dieneke
Ik hoor meer mensen die ik ken die nu met dit hete weer veel heftiger ongi zijn.... Misschien is dat het? Kweet het eigenlijk ook niet zo goed
Hi ik denk dat je verkeerd gelezen heb Ik heb altijd veel bloed bij (vorige ongesteldheid van 28 dagen 2x gehad) maar nu helemaal niks noppes nada helder bloed alleen een heel iniminibeetje bruin .... groetjes dieneke
Als ik jouw verhaal lees verlies je oud bloed en maar een klein beetje. Ze noemen dit ook weleens bruinverlies, er is ooit een topic overgeweest. Zelf denk ik aan een innestelingsbloeding, dus het zou kunnen dat het dit keer weer raak is Nog even afwachten en straks een testje doen! Gr. Patricia
Dus je hebt helemaal geen roodverlies gehad en je NOD is al geweest? Dan zou ik er iig even een testje tegenaan gooien! Al kan het zijn dat je menstruatie nog door moet komen, ik heb normaal gesproken voor ik ongesteld moet worden ook altijd 1 of 2 dagen bruinverlies.
Ik had dinsdag mijn nod. en op testjes zit ik te wachten de post is nog niet geweest.Hoop dat ik ze vandaag krijg. Dan zal ik zeker morgen ochtend testen, met ochtendurine de vorige ongesteldheden waren gelijk rood. Heb nu nog geen rood gezien echt alleen heel iniminibeetjes bruin groetjes dieneke
Ik had ook bruinverlies, meteen nadat ik positief getest had... maar dat bleek de innesteling. Dus zou er inderdaad even een testje tegenaan gooien!
de testjes zijn besteld! maandaga besteld na 1700 en gelijk afgerekend dus zouden ze dinsdag verzonden zijn maar ik heb ze nog niet groetjes maar als ik ze heb, test ik morgen ochtend direct
Hoi Hoi ze zijn binnen hor! En ik zit zo te kriebelen ...... maar ik heb net wezen plassen, en net een glas drinken op ff wachten nog maar, ff niet drinken voor lopig xxxx
hoi hio Ik kon het echt niet laten.... maar een heel licht roze streepje...!!!! je moet wel heel goed kijken, dus morgen ochtend voor de zekerheid, met ochtendurine!!!!! xxxxdieneke Nog spannend hor!!!
en en en en ???? (Goh blijft leuk he als andere gaan testen!! Weet weer helemaal hoe ik me voelde toen!! )
hoi niet duidelijker dan gisteren , maandag weer maar proberen er is ook nog geen ongesteldheid. groeten dieneke
klinkt goed dieneke ga heel hard voor je duimen en dat je maandag maar een mooie duidelijke streep mag hebben veel liefs mieke