help help wat is nu een goeie kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fredje8, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, als ik iets moeilijk vind is het een kinderwagen kiezen.

Meiden echt waar alle tips zijn welkom, ik zou het liefst een wagen willen met maxicosi, wandelwagen, buggy in 1.
    En hij moet flexibel en op alle ondergronden te rijden zijn.

We hebben al vele pogingen gedaan om er 1 te kopen maar ik weet het niet meer. Help!!!

Prijs maakt niet uit, als hij maar degelijk en goed is!

Meiden THANX

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hahaa ik heb maar 1 woord voor je : BUGABOO!!

Wij zijn supertevreden met deze wagen en is ook alles in 1, we moesten er wel adapters voor de maxi cosi bijnemen maar dan ben je ook supermobiel in alle opzichten!

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Tja.. je zal echt zelf moeten kiezen.. de ene vind dit belangrijk de andere dat..
    Het is ook fijn als hij makkelijk in de auto past.

Wij hebben de quinny speedy sx en heb er de maxicosi Cabrio op.. ideale wagen vind ik.... maarja.. niet iedereen is het daar mee eens.

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    welke bugaboo heb je? Want ook daar zit weer verschil in?

Ja een quinny zijn ook leuk, alleen ik wilde die met vier wielen eventueel maar die zijn er niet meer.

5. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik zou gewoon eens even in zo'n zaak gaan kijken en om wat uitleg vragen. Dat gaat een stuk makkelijker dan op internet. Is trouwens sowieso leuk om naartoe te gaan;)

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben een Quinny speedi sx met een maxi cosi cabrio erop deze kunnen allemaal op het zelfde onderstel

7. Niet meer actief

De stokke explory!!!

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou lekker gaan proefrijden in een winkel waar ze er een hoop hebben staan. Ik heb een 2e hands die ik er goed uit vond zien en lekker vond rijden, dus ik heb dat niet gedaan. Maar als ik een nieuwe zou kopen, zou ik het zo doen.

9. Niet meer actief

wij hebben ook een BUGABOO !!! echt een super kinderwagen valt niks op aan te merken!

Groetjes Annemarie

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    wij hebben de mutsy 4 rider, single spoke. Heeft 4 luchtbandjes, met de wielen voor draaiend. Er zijn verschillende mogelijkheden.
    Deze schijnt fijn te zijn voor in het bos en op het strand. Aangezien we een hond hebben, wandelen we nogal veel. Dus de wielen vonden wij erg belangrijk.

11. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij hebben een X-Adventure Triple Swivel.Leuke wagen, makkelijk in te klappen/om te bouwen, maxicosi kan erop.Zeer leuke prijs!
    Wij zijn echt supertevreden!

12. Niet meer actief

bij ons is hoogte ook belangrijk. Ik zou in ieder geval geen kantelwiel adviseren.. en niet te "lang", maar lekker kort frame.

Want echte kruidvat junkie, heb ik me behoorlijk geergerd aan die smalle paden en dan met name de paden waar de wagens moeten zijn. Die lui hebben het niet verzonnen hoor, wat dat betreft...

13. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wij zijn ook voor de Bugaboo gegaan :)

Omdat deze nieuw ontzettend duur is hebben we via marktplaats een mooie tweedehandse gekocht.
    Maar zoals de andere meiden al zeiden kun je misschien eens gaan proefrijden bij een babywinkel..dan weet je wel welke jou bevalt!

14. nameless

nameless Actief lid

18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Fredje8: ik zou bij babypark Kesteren lekker gaan proefrijden (ze hebben daar een parcourtje) en dan de wagen uitzoeken die jullie als prettig ervaren!! Maarre koop hem niet bij babypark Kesteren ze zijn daar allemaal duurder dan elders!!!

Wij hebben de Quinny speedi sx en die beviel ons daar heel goed....hoe verder in de praktijk??? geen idee...effe afw88 nog...

15. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    X-Adventure Triple Swivel

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Wij hebben ook een mutsy. De mutsy en adventure lijken erg op elkaar!! zijn beide hele goede wagens.. alles zit er bij adapters , wandelwagen inzet, wandelwagen bak etc.

Als je veel gaat wandelen, ook eens naar het bos etc dan kun je beter eentje nemen met vier luchtbanden. Ook is het handig om eentje met vier wielen te nemen (en dan liefst de voorste wielen ietsie kleiner. Wel moeten ze kunnen draaien en vast te zetten zijn.

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    wij gaan ook zeker voor de mutsy, wat senna ook zegt, alles zit erop en eraan!!
    echt een fijne wagen die ook makkkelijk in te klappen is!
    proefritje al gemaakt, nu alleen ff wachten totdat we hem mogen gaan bestellen, hoop heel snel!

18. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    oke meiden thanx.
    Ik heb al in twee winkels proef gereden, maar mijn rijbewijs niet gehaald hahahaha.
    Nee, ik kom er niet uit.

Vrienden van ons hebben een mutsy zijn zeer te vreden en onze buren hebben de quinny speedy xl, die zou ook voor door zand etc zijn.

Mochten sommige nog tips hebben ze zijn van harte welkom!!!

We gaan volgende week pas weer proef ritjes maken. MAar wat vind ik zoiets lastig hoor!!!

liefs fredje

ps thanx

19. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    urban jungle, lekker licht, wendbaar en voorwiel is vast te zetten zodat je ook lekker in het bos kunt wandelen

20. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Ik heb me er nog eens heel goed inverdiept, ben gaan proef rijden, nog niets gekocht, maar we denken aan de quinny speedy sx. Is makkelijk in te klappen en er mee te rijden.

Maar alle tips zijn nog welkom!!!

Deel Deze Pagina