help help wat is nu een goeie kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fredje8, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wij hebben onze mutsy (4wielen) uitgekozen omdat je daar ook uitstekend mee op t strand en in de duinen kan rijden. De MC kan er ook gewoon op (met adaptors). Bij babydump hebben ze vaak mooie aanbiedingen, wij kregen de maxicosi erbij!
    Stang is perfect in hoogte verstelbaar. Geweldig ding gewoon. Vouwt alleen niet heel klein op, weet niet welke kinderwagens wel trouwens?

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Donna Driver Twist van Happy Baby :D

3. YoDaddy

YoDaddy Nieuw lid

16 aug 2006
    1
    0
    0
    Ben gisteren samen met mijn vrouw wezen kijken bij de babydump, omdat ze daar veel keuze hebben. De verkoper gaf ons een uitstekende demonstratie waarom een driewieler (behalve de quinny) geen goede keuze was. Door maar een klein beetje te duwen op de zijkant, vielen de driewielers stuk voor stuk om.

De bugaboo werd ons afgeraden vanwege problemen met de beugel(plastic gedeelte knapt vaak af).

We twijfelden tussen de quinny en de mutsy. Uiteindelijk hebben we niet voor de quinny gekozen vanwege de krappe wandelwagen.

We hebben dus voor de Mutsy single spoke gekozen, om een aantal redenen.

Hij rijdt superlicht
    is wendbaar
    bijbehorend kinderstoeltje heeft al de bevestigingsbeugels ( en is maar 10 euro duurder dan de gratis kinderstoel)
    Het wandelwagen gedeelte heeft veel instelmogelijkheden.

Tip: koop niet meteen een wagen, maar ga vaker kijken en denk thuis na over wel of niet kopen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt: Succes!

gr

4. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    bedankt yo daddy,
    Morgen ga ik weer proef rijden hihihihi
    Ja, morgen weer kamertjes kijken en naar wagens, ben benieuwd, ik hoop zo dat ik eindelijk een kamertje naar mijn zin kan vinden.

liefs fredje!!!

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja dat ken ik dat proefrijden :rolleyes: hihihi

Wij gingen voor een wagen kijken en keken naar de maxi taxi citi,zag er leuk uit ,reed lekker,ja alles rijdt lekker in een winkel,maar eenmaal na aankoop op straat.....echt een ramp!! heb me mateloos aan ge-ergert!!
    En dat inklappen....grrrrr ging voor geen meter.
    Ja toen de verkoopster het deed ging het wel vanzelf en simpel...

Die gaan we ook absoluut niet meer gebruiken bij de 2e.
    Wij gaan dan ook voor de bugaboo,die rijdt echt lekker.
    En is heel wendbaar.
    Die kan je met 1 hand besturen en omdraaien.
    En die is ook niet zo groot,aangezien ik zelf niet zolang ben is het geen gezicht als ik achter zo'n gevaarte sta,hihihi

Dus mijn tip,niet alleen de verkoopster laten demonstreren maar ook zelf proberen.

6. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    wij hebben een hele oude kinderwagen
    zo'n ouderwetse silvercross
    die heeft mijn vader nog op zolder staan
    want daar heb ik en en mijn broertje in gelegen
    en verders is die kinderwagen nog goed

en die vind ik wel makkelijk want hij is vrij hoog
    dus je hoeft niet zo ver te bukken

hier een paar foto'tjes

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb dan helemaal geen klager over de maxi taxi city, ben er supertevreden over en het inklappen is helemaal geen probleem hoor voor mij.

8. Niet meer actief

Wij hebben ook de mutsy..echt een super wagen..zijn er hartstikke tevreden mee :) We zijn er al mee in het bos geweest en geen problemen..
    Wij hebben twee honden (labradors) die best druk zijn aan de lijn..maar geen problemen.
    is een stevige wagen..rijdt soepel door de zwenkwielen voor..en alles zit er op en eraan..

Succes met het zoeken naar de juiste kinderwagen..zoveel keus dat het idd niet gemakkelijk is

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij hebben ook de Mutsy (4-Rider). Foto's staan in mijn album. Ik heb 'm op dit moment nog niet in gebruik maar wel al in huis en vindt m gewoon supermooi en degelijk!

Gr Otje

10. Corinne

Corinne Lid

8 jul 2006
    51
    0
    0
    En wij hebben gisteren net onze kinderwagen gekregen, een Quinny Buzz.
    Ik ben er erg blij mee. Hij is erg makkelijk in en uit elkaar te vouwen en ik vind hem erg mooi.

11. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Ik heb al heel wat kinderwagengehad.... :oops:
    Bij Bartje begon het met een x-adventure hadden we nieuw gekocht maar we ergerde ons aan de grootte van dat ding dus niet vaak gebruikt.
    Toen hebben we een maxi-taxi gekocht waar de cosi op kon en daarna als buggy gebruikt kon worden, dat ding hebben we super veel gebruikt :D .
    En we hadden ook nog een andere 3 wieler erbij gekocht omdat Bartje te groot werd voor de maxi-taxi.
    Maar nu met Romy moest en zou ik dus een Quinny Buzz hebben...
    En heb 'm nu dus ook hihi :) ;) voor moederdag gekregen.
    Het is de Wagtail (vanwege het roze he, 't is toch een meid ;) ).
    En heb 'm compleet met dezelfde cosi, bak en buggy inzet.
    En uit ervaring kan ik zeggen dat het de fijnste wagen is die ik ooit heb gehad, met alles.

En andere zijn weer blij met de spullen die ik teveel had hahahaha :oops: :confused:

12. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Hij is wel mooi die quinny buzz, maar er kan geen boodschappennetje onder, mis je dat niet?

13. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    nou, vandaag proef gereden we gaan hem zaterdag kopen, het zal hoogstwaarschijnlijk de quinny speedy xl worden, of de freestyle 3.
    We twijfelen tussen die twee, de maxicosi willen we de cabrio, groen met blauw, vonden we wel tof!

Meiden bedankt en alle tips zijn natuurlijk tot en met zaterdag van harte welkom!!

14. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik vind de quinny speedi sx topline erg mooi trouwens! Heb hem nog even uitgebreid bestudeerd net via babycare.nl :D Vooral de wagtail vind ik erg leuk maar dan moet het wel zeker weten een meisje worden :)
    Morgen ga ik bij de baby-dump in Eindhoven kijken wat ze daar kosten en proef rijden.
    De Driver Donna Twist van Happy vind ik ook erg leuk, in het lichtblauw.

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb ook een Quinny Buzz met een boodschappennetje! Het is weliswaar niet groot, maar de "weekendboodschappen" doe ik toch niet met de kinderwagen (die mag mijn man voorlopig doen, hihi).....

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @MarionM: ik heb van de week de Donna Driver Twist opgehaald. Ik vind het een mooie wagen en in huis rijdt ie erg lekker. Heb alleen nog geen ervaring met de beeb erin... :D . Maar tot nu toe ben ik blij dat ik deze heb gekocht. Het verbaast me alleen dat zo weinig mensen em kennen.

17. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik had niet goed gekeken, ik zag er ook eentje waarbij er helemaal niets onder kon. Weet niet meer welke dat was.
    Ik ga hem steeds leuker vinden hahaha. Maar ja, eerst wil ik zeker weten of het een jongetje of meisje wordt. De blauwe groene vind ik minder mooi namelijk dus bij een meisje wil ik wel de wagtail maar bij een jongetje misschien de zandkleurige freestyle combi ofzo.
    Eerst maar eens allemaal uittesten in de winkel ;)
    Ik kijk in eerste instantie naar het uiterlijk maar ze moeten ook fijn rijden en makkelijk en compact inklapbaar zijn.

18. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Je kunt er ook een baby pop inleggen en buiten proef gaan rijden hahaha ik zie het mezelf al doen :) Ik had ook al de neiging een babypop te kopen om alle kleertjes die ik tot nu toe heb gekocht op uit te proberen hahaha :D

19. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik vind de Buzz wagtail ook geweldig, maar idd dan moet je zeker weten dat je een meisje krijgt.
    Mijn hubbie vindt de wagtail iets te roze om mee te lopen en we weten ook nog geen geslacht, dus kiezen we waarschijnlijk de zwarte.
    Ik denk trouwens dat de wagtail wel sneller 'zat' ben, die drukke kleurtjes, ik zou wel de wagtail cosi willen hebben als ik een meisje zou krijgen.

Gr. Cellie.

20. weeltje

weeltje Actief lid

21 aug 2005
    102
    0
    16
    moeder/huisvrouw
    helmond
    Ik wou de wagtail ook alleen maar voor een meisje hoor... die andere uit de topline is echt voor een jongen vind ik.
    En weet je wat helemaal super handig is.... zo'n iso-fix :idea: voor in de auto.
    Heb je geen gedoe meer met de gordels :) .
    Daar had mijn vriend een gruwelijke hekel aan dus hebben we die meteen erbij gekocht.
    hahahaha gemak dient de mens he :)

Deel Deze Pagina