help help wat is nu een goeie kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door fredje8, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    De quinny freestyle combi vind ik ook leuk trouwens, zandkleurig.

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Quinny Freestyle gaan wij denk ik voor, we hebben hem nog niet maar staat ons wel het meeste aan...

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Wij hebben een meisje in de Papillon liggen en dat staat prachtig ;)
    En de Quinny Buzz bevalt tot nu toe erg goed!
    Andere wagens zijn vaak nog groter als ze ingeklapt zijn en deze past al amper in onze kofferbak :(

4. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Ja, moeilijk he, die wandelwagens!

Ik ben zelf helemaal weg van de Pericles; deze wagen had, toen wij hem 7 jaar geleden kochten nl. als enige wandelwagen de mogelijkheid om je kind liggend in de reiswieg in de auto te vervoeren!!!
    Onze dochter heeft dus de hele reis naar z Frankrijk lekker kunnen blijven liggen en dat is toch een groot voordeel als ze pas een paar maanden oud zijn.
    Het was volgens de verkoper ook de Rolls royce onder de wagens en gezien de prijs klopte dit ook wel, maar blijkt achteraf ook echt zo te zijn.

Ik weet niet of er tegenwoordig meer wagens zijn die deze eigenschap hebben.
    Nu we een 3e verwachten is het redelijk logisch deze wagen van zolder te halen echter vind ik de bekleding (nijlpaardjes) binnenin absoluut niet mooi en snap ook niet dat ik dat destijds mooi vond! Ja, een nieuwe kopen vind ik ook zonde, misschien dat ik hem van binnen ga bekleden met een stofje uit deze tijd ofzo of toch op Marktplaats ga rondneuzen.
    Uiteindelijk liggen ze er maar een paar maanden in, en de buggy die je ervan maakt is van gewoon blauwe stof dus daar loop ik niet mee voor schut! Verder vind ik het gewoon hartstikke fijn dat je kind liggend in de auto kan worden vervoerd en niet perse in een Maxi Cosi moet worden gepropt, daar liggen ze al (te) zo vaak in!

Verder, ben ik zelf absoluut geen voorstander van 3 wielers die er vaak hip uitzien, maar niet zoveel vering geven als de Pericles of andere 4 wielers dat doen.
    Ook dat nieuwe geval van Stokke is niet echt mijn ding, vind het net een winkelwagen, hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd hier met deze medeling. Verder vind ik de Bugaboo leuk om te zien, maar is denk ik meer een modehype, dan dat het voor je kind comfortabel ligt en volgens een aantal Bugaboo kennissen is het inderdaad niet de meest verende wandelwagen.

Ach ja, er zijn er gewoon veel te veel om uit te kiezen.

5. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    zo is het soms zijn er teveel om uit te kiezen, daarom ga ik morgen nog een ritje maken n de winkel en dan...... kopen we er morgen gewoon 1!!! Ik twijfel anders te lang, heb heel internet al uitgeplozen en het zal de speedy xl worden of de buzz van quinny

liefs fredje

6. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    wij hebben de Koelstra Flexxo Plus besteld, valt me op dat ik nog niemand over Koelstra heb gehoord hier. Een stevige, maar ook leuk uitziende wagen, met goede vering, en, heel belangrijk, goed voor het ruggetje van kindlief. Dat is voor mij toch waar het om draait!

7. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Gisteren dacht ik nog bijna zeker te weten dat het de Quinny Speedy sx zou worden, was verliefd op het uiterlijk :D Maar vandaag ging ik naar de winkel en hij reed helemaal niet fijn vond ik, ik vond de Driver Donna Twist van Happy Baby veeeeel fijner rijden dus die is het geworden!!!

Hij is volgens mij net zo compact inklapbaar als de quinny speedy sx. Hij rijdt heel fijn. Hij heeft een groot boodschappendmandje onder. De kleur vind ik supermooi. En hij was mega afgeprijsd, heb er 349 euro voor betaald (incl alles) en kreeg er een gratis baby relax autostoeltje bij. Voor 19,95 heb ik er nog een adapter voor het autostoeltje bijgenomen. Ik vraag me wel af of je dat in de praktijk nou zo heel veel gebruikt, omdat ze er maar max 1,5 uur in mogen liggen.
    Verder kreeg ik ook nog een cadeaupakket met leuke spulletjes en dan te bedenken dat het allemaal nog zoooooooooo lang duurt voor ik het kan gaan gebruiken :rolleyes: :rolleyes: :) ;)

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @MarionM: gefeliciteerd met je Donna Driver! Ben blij dat er nog iemand is die deze wagen gekocht heeft. Ik vind em ook super!

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    NOu, mijn proefrit zit erop, we hebben de quinny speedy sx gekocht, zwart met luiertas en voetenzak en als maxicosi de pappilon, ben helemaal happy!!!

10. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd!!! :D Kon je hem gelijk meenemen?

11. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Dank je, nee er was het ene wel maar nog niet alles, we hadden zoiets van bel maar als alles eris, is net zo gemakkelijk. En ja ik moet toch nog ruim 24 weken wachten voordat we kunnen gaan rijden!!

liefs fredje

12. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ja ik heb hem hier ook in de kamer staan maar helaas nog geen baby om ermee in te rijden :)

13. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    ja we moeten nog ff wachten, gaat helemaal goed komen!!!

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Wij hebben de Bugaboo Cameleon gekozen. Je kan echt alles met deze wagen. Ik vond het iig een voorwaarde dat ik in de kinderwagen kan kijken, dus dat de beeb mij aankijkt en niet van me af kijkt. Niet alle kinderwagen hebben dat. Dacht dat de Quinny Speedy dat ook niet heeft maar de Quinny Buzz weer wel. Kan me vergissen hoor !!

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben een speedy sx topline papillon besteld met bijpassende maxicosi cabrio, alles kan op het zelfde onderstel.
    Papillon is aqua blauw met lime eneen soort van donkerbruin alle kleuren met mate maar wij vonden het een mooie kleur voor alle seizoenen en geslachten.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier dezelfde kinderwagen :)

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    grappig,
    ik weet alleen niet hoe ik een plaatje er bij moet voegen om hem aan iedereen te kunnen laten zien.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zal ik het dan maar ff doen? ;)

19. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi,
    ja wij hebben wel de pappilon cabrio maxi cosi maar verder toch gekozen voor het zwarte!!
    Maar ik vind het helemaal geweldig de pappilon

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    annemonique,
    bedankt voor het plaatsen van de wagen.
    Elke keer als ik er weer naar kijk ben ik er helemaal blij mee!
    Hebben jullie ook een voetenzak erbij genomen voor de maxi cosie?

Deel Deze Pagina